حسگر اثر انگشت گوشی های گلکسی

به زودی می‌توانید هر کامپیوتر ویندوز 10 را با حسگر اثر انگشت گلکسی سامسونگ باز کنید

سامسونگ در تلاش است تا اپلیکیشن اندرویدی خود با نام Flow را برای پشتیبانی از تمامی سیستم‌های کامپیوتری دارای ویندوز 10 توسعه دهد. در نظر داشته باشید این اپلیکیشن اتفاق جدیدی نیست، چرا که حدود دو سال قبل شاهد Flow بودیم که در تلاش بود تا جابه‌جایی میان گجت‌ها و دستگاه‌های کامپیوتری در طول روز را سرعت ببخشد. به عنوان نمونه با استفاده از این ابزار هر زمانی که گوشی خود را بر روی زمین بگذارید، قادر خواهید بود تا مابقی عملی را که در حال انجام آن بودید، در تبلت خود انجام دهید. در جدیدترین به روزرسانی ویندوز 10، از این پس با استفاده از حسگر اثر انگشت گوشی های گلکسی این شرکت حتی می‌توانید قفل کامپیوتر خود را باز کنید.

سامسونگ برای اولین بار قابلیت باز کردن غیر مستقیم یک دستگاه ویندوزی را به تبلت ویندوز 10 گلکسی تب پرو اس خود آورد که از طریق آن کاربر می‌توانست با استفاده از حسگر اثر انگشت گوشی های گلکسی ، این تبلت ویندوزی را باز کند. سامسونگ اخیرا اعلام کرده که در ادامه درخواست بسیار زیاد کاربران، این قابلیت را برای استفاده بر روی تمامی کامپیوترهای دارای ویندوز 10 فراهم خواهد کرد. اکنون سامسونگ در تلاش است تا در آپدیت Creators ویندوز 10 ، این قابلیت را بگنجاند.

حسگر اثر انگشت گوشی های گلکسی

حسگر اثر انگشت گوشی های گلکسی سامسونگ، دروازه ورود به سیستم‌های کامپیوتری خواهند شد

اگرچه هنوز مایکروسافت درباره زمان عرضه آپدیت Creators ویندوز 10 به صورت رسمی حرفی نزده است، اما انتظار می‌رود تا در ماه آوریل (فروردین ماه) شاهد ارائه آن باشیم. بد نیست بدانید مایکروسافت مدتی قبل قابلیت Windows Hello را برای گجت‌های پوشیدنی معرفی کرد تا به این وسایل اجازه باز کردن کامپیوترهای دارای ویندوز 10 را از طریق حسگر اثر انگشت و حتی سنسورهای تشخیص چهره بدهد. سامسونگ از مدت‌ها قبل در تلاش بود تا با استفاده از این فریم ورک، امکان باز کردن سیستم‌های کامپیوتری را به گجت‌های خود بیاورد. از قرار معلوم سامسونگ این تصمیم خود را در جدیدترین به‌روزرسانی ویندوز 10 به واقعیت تبدیل می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*