آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج در چند کشور دیگر منتشر شد

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج در چند کشور دیگر منتشر شد

پس از آغاز روند انتشار آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و اس 7 اج (Galaxy S7 Edge) از حدود یک ماه پیش، حالا به نظر می‌رسد که از امروز مرحله‌ی اصلی عرضه‌ی جدیدترین آپدیت پلتفرم برای پرچمداران سامسونگ در سراسر دنیا آغاز شده باشد و چندین کشور دیگر نیز به لیست دریافت‌کنندگان این نسخه اضافه شده‌اند.

در این مرحله که شروع آن به گزارش سم موبایل، از حدود چند ساعت پیش آغاز شده است، کاربران کشورهای بیشتری که اکثر آنها نیز در خاور میانه‌ و حوزه‌ی اروپا قرار دارند، موفق به دریافت این نسخه خواهند خواهند شد. در حال حاضر فریمور رسمی آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج برای کاربران این مناطق منتشر شده و عرضه‌ی آپدیت به صورت OTA برای آپدیت از طریق اینترنت نیز احتمالا تا چند روز دیگر برای این دسته از کاربران سامسونگ عملیاتی خواهد شد.

اگر می‌خواهید بدانید که این آپدیت در حال حاضر برای دیوایس شما نیز قابل دریافت است و یا نه، کافی است به این صفحه در وب‌سایت سم موبایل مراجعه کنید و بعد از اطلاع از شماره مدل دیوایس خود در قسمت تنظیمات، آن را در کادر جست و جو وارد کنید. اگر فریمور مربوط به شماره مدل دیوایس شما منتشر شده باشد، قادر به دریافت آن از طریق لینک مربوطه و سپس نصب آسان آن از طریق نرم افزار رسمی Smart Switch program سامسونگ خواهید بود.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج در چند کشور دیگر منتشر شد

توصیه‌ی مهم درباره‌ی آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج

البته با وجود آسان بودن این عملیات و آموزش‌های متعددی که برای انجام آن در اینترنت منتشر شده است، اگر تا به حال نسبت به نصب فریمور به صورت دستی و از طریق کامپیوتر خود اقدام نکرده‌اید، شاید بهتر باشد که کمی دیگر نیز صبر کنید تا آپدیت آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 7 و اس 7 اج به صورت OTA برای دیوایس شما نیز عرضه شود و بتوانید آن را از طریق وای فای و به شیوه‌ای که توسط سامسونگ توصیه شده است، نصب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. من الان اومد برای گوشیم دیشب نبود

  2. من دو هفته پیش آپدیت کردم به اندروید۷

    قضیه چیه؟؟؟?

  3. سلام روزتون بخیر.
    خیلی متشکرم بابت راهنماییتون خیلی کمکم کرد فقط یه سوال من آلمان زندگی میکنم وبرای من اندروید 7 ارسال شده اما نمیدونم چجوری باید روی موبایلم نصبش کنم.. خوشحال میشم راهنماییم کنید.
    SM-G935F

  4. ببخشید کی واسه ایران میاد میشه راهنمایی کنید؟ واس s7 edge