افشای تصاویر گلکسی S8 که احتمال واقعی بودن آنها بسیار بالاست!

افشای تصاویر گلکسی S8 که احتمال واقعی بودن آنها بسیار بالاست!

در حالی که احتمالا در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه ۱۳۹۶) قرار است برای اولین بار شاهد رونمایی رسمی از پرچمدار نسل بعد سامسونگ باشیم، از حدود چند هفته‌ی قبل انتشار شایعات مربوط به گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) آغاز شده است و در گزارش امروز نیز که لحظاتی پیش به دستمان رسیده، شاهد افشای تصاویری جدید از این اسمارت فون هستیم.

یک شرکت چینی که در زمینه‌ی تولید قاب‌های محافظ فعالیت می‌کند، چند تصویر کاملا باکیفیت و با جزییات بالا را از گلکسی S8 منتشر شده است که احتمالا آنها جزو جالب توجه‌ترین تصاویری باشند که تا قبل از رونمایی رسمی این دیوایس مشاهده خواهیم کرد. در تصویری که ابتدای مطلب مشاهده می‌کنید، خمیده بودن نمایشگر این محصول کاملا به چشم می‌آید و البته به سبب نوع زاویه‌ی تصویربرداری، ضخامت این دیوایس کمی بالاتر از حد معمول نشان داده میشود؛ وجود چندین سنسور در کنار دوربین سلفی و در قسمت بالایی نمایشگر که احتمالا اسکنر عنبیه‌ی چشم نیز در میان آنها قرار داشته باشد، نکته‌ی جالب دیگری است که ظاهری متفاوت از نسل‌های قبل به این گوشی داده است.

افشای تصاویر گلکسی S8 که احتمال واقعی بودن آنها بسیار بالاست!

در تصویر بالا که از لبه‌ی سمت راست و پایین گلکسی S8 منتشر شده است، به طور واضح می‌توانیم عدم حضور دکمه‌ی هوم فیزیکی که احتمالا یکی از مهمترین تغییرات نسل بعدی پرچمداران سامسونگ باشد را مشاهده کنیم. قرارگیری جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، پورت یو اس بی نوع سی، اسپیکری که احتمالا از سوی برند Harman تولید شده است و انحنایی که از سمت لبه‌ها به سمت داخل بدنه وجود دارد، نیز از دیگر تغییراتی هستند که در این تصویر به چشم می‌آیند.

یکی دیگر از نکات جالبی که در تصاویر فاش شده از گلکسی S8 به چشم می‌خورد، رابط کاربری جدید سامسونگ تحت عنوان Grace UX است که به نظر برای بهره‌وری حداکثری در این نمایشگر خمیده، بهینه‌سازی شده است. چنین منویی باعث خواهد شد که لبه‌های خمیده‌ی نمایشگر از یک جلوه‌ی فانتزی در ظاهر دیوایس، به یک ویژگی کاربردی در قابلیت‌های نرم افزاری آن تبدیل شوند؛ چنین ظاهری را پیش از این به طور مشابه در شیائومی می میکس که دارای نمایشگری خمیده و لبه تا لبه بود، مشاهده کرده بودیم:

افشای تصاویر گلکسی S8 که احتمال واقعی بودن آنها بسیار بالاست!

گلکسی S8 در سه مدل عرضه خواهد شد!

موضوع جذابی که در این گزارش برخلاف گزارش‌های قبلی به آن پرداخته شده است، تعداد مدل‌هایی است که پرچمدار جدید سامسونگ را در قالب آنها خواهیم دید. بر همین مبنا احتمالا گلکسی S8 در دو مدل متفاوت با نمایشگرهای ۵.۷ و ۵.۸ اینچی روانه‌ی بازار خواهد شد و یک مدل بزرگتر تحت عنوان گلکسی S8 پلاس نیز مدل فبلت این سری را با نمایشگری ۶.۲ اینچی به خود اختصاص خواهد داد. پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ به عنوان قدرتمندترین پردازنده‌ی موبایل تولید شده توسط کوالکام تا به اینجای کار، در کنار دکمه‌ی فیزیکی مخصوص برای راه‌اندازی دستیار هوشمند Bixby و سنسور تشخیص اثر انگشت از جمله ویژگی‌های جالب توجهی هستند که در لیست مشخصات احتمالی این محصول جدید به چشم می‌خورند.

افشای تصاویر گلکسی S8 که احتمال واقعی بودن آنها بسیار بالاست!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*