گوشی جدید اوپو با زوم 5 برابری در MWC 2017 خودنمایی خواهد کرد

گوشی جدید اوپو با زوم 5 برابری در MWC 2017 خودنمایی خواهد کرد

برند چینی اوپو (Oppo) لحظاتی پیش دعو‌ت‌نامه‌ای را برای رسانه‌های مختلف جهان ارسال کرده است تا در مراسم معرفی گوشی جدید این کمپانی که قرار است در تاریخ ۲۷ فوریه (نهم اسفند ماه) و در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون (MWC 2017) معرفی شود، شرکت کنند. تمرکز اصلی در این دعوت‌نامه بر روی دوربین گوشی جدید اوپو است که به نظر می‌رسد از زوم فوق‌العاده‌ای برخوردار باشد.

در توضیحاتی که به همراه این دعوت‌نامه با شعار “Go 5x further” برای نمایشگاه MWC 2017 منتشر شده است، به قابلیت زوم ۵ برابری برای تکنولوژی تصویربرداری تعبیه شده در این موبایل اشاره شده که به کاربر امکان می‌دهد تصاویری با جزییات بسیار قابل توجه را به ثبت برساند. البته قطعا منظور از این قابلیت جدید، زوم دیجیتال نیست و با توجه به مانور تبلیغاتی گسترده‌ای که بر روی دوربین این دیوایس انجام شده است، احتمالا شاهد بزرگ‌نمایی اپتیکال ۵ برابری در دوربین گوشی جدید اوپو خواهیم بود؛ تفاوت زوم اپتیکال با زوم دیجیتال در این است که در زوم اپتیکال، به معنای واقعی لنز دوربین تغییر حالت می‌دهد و باعث میشود که حتی در صورت بزرگ‌نمایی در بیشترین حالت نیز تغییری در کیفیت بافت و جزییات تصویر ایجاد نشود. این در حالی است که در زوم دیجیتال، فرآیندهای نرم افزاری باعث بزرگتر به نظر رسیدن تصویر و در واقع، یک زوم مجازی می‌شوند و به همین دلیل شاهد افت کیفیت با بالاتر رفتن درجه‌ی زوم در این حالت هستیم.

تکنولوژی 5x را در گوشی جدید اوپو مشاهده خواهید کرد

گوشی جدید اوپو با زوم 5 برابری در MWC 2017 خودنمایی خواهد کرد

اسکای لی (Sky Li)، نایب رئیس اوپو، عضو هیئت مدیره‌ی تجارت جهانی موبایل و رئیس مجموعه‌ی اوپو در کشور هند، درباره‌ی این تکنولوژی در گوشی جدید اوپو توضیحات جالبی را ارائه داده است که شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید بخشی از آنها را در زیر مطالعه کنید:

این دستاور فوق‌العاده [زوم ۵ برابریِ احتمالا اپتیکال] در جریان فرآیند وسیع و یک ساله‌ی بخش تحقیق و توسعه به دست آمده که با تخصص بی‌نظیر کمپانی اوپو در بخش فناوری‌های تصویربرداری گوشی‌های هوشمند ترکیب شده است. ما نمایشگاه MWC را برای رونمایی از تکنولوژی 5x خود انتخاب کرده‌ایم و باور داریم که ما می‌توانیم باعث الهام گرفتن [دیگر کمپانی‌های حاضر در این] صنعت شویم تا اهداف بلندتری برای خود در نظر بگیرند و به ساخت محصولات پیشرو که می‌توانند تجربه‌ای فوق‌العاده را در اختیار مصرف‌کنندگان قرار دهند، ادامه دهند.

اوپو در حال حاضر چهارمین برند بزرگ تلفن همراه هوشمند در جهان و دومین فروشنده‌ی موبایل به صورت آفلاین (در فروشگاه‌های فیزیکی و نه آنلاین) محسوب می‌شود و حالا با توجه به این گزارش، به نظر می‌رسد که آنها اهداف بلندپروازانه‌تری برای آینده‌ی حضور خود در این بازار پرنوسان خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*