اضافه شدن صفحه مخصوص گوشی نوکیا 8 به فروشگاه آنلاین چینی

اضافه شدن صفحه مخصوص گوشی نوکیا 8 به فروشگاه آنلاین چینی

طبق گزارش‌هایی که اخیرا به انتشار رسیده است، احتمال بالایی وجود دارد که شاهد هیچ‌کدام از محصولات بالارده و پرچمدار نوکیا که در حال حاضر تحت مالکیت اچ ام دی گلوبال قرار دارد، در نمایشگاه MWC 2017 بارسلون نباشیم. اما به نظر می‌رسد که یک فروشگاه آنلاین خرده‌فروشی چینی، چنین باوری ندارد و به همین دلیل از همین حالا صفحه‌ی مخصوص گوشی نوکیا 8 (Nokia 8) را به لیست محصولات خود اضافه کرده است!

گوشی نوکیا 8 به احتمال زیاد، پرچمدار بعدی نوکیا باشد که در صورت محقق شدن این شایعه، شاهد اولین پرچمدار اندرویدی این برند فنلاندی پس از سال‌ها غیبت در بازار گوشی‌های هوشمند و رکود آن تحت سایه‌ی مایکروسافت خواهیم بود. در حال حاضر این اسمارت فون با قیمتی معادل ۴۶۵ دلار بر روی فروشگاه JD.com لیست شده است، که البته به سبب این که هنوز شاهد معرفی آن نبوده‌ایم، احتمالا این قیمت در هنگام عرضه‌ی نهایی، تغییرات بسیار زیادی خواهد داشت.

اضافه شدن صفحه مخصوص گوشی نوکیا 8 به فروشگاه آنلاین چینی

شاید برایتان جالب باشد که بدانید همین فروشگاه در حال حاضر به عنوان فروشنده‌ی انحصاری گوشی نوکیا ۶ در کشور چین نیز فعالیت می‌کند و از این رو میتوانیم به ایجاد این صفحه، به چشم سرنخی برای نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی پرچمدار اندرویدی نوکیا نگاه داشته باشیم. هرچند که در انتها، JD.com نیز تنها یک خرده‌فروش شخص ثالث است و اطلاعات ارائه شده توسط آن، رسمیتی برایمان نخواهند داشت.

در ضمن توجه داشته باشید که تصاویر منتشر شده بر روی این صفحه، تنها کانسپت‌هایی هستند که شباهت زیادی نیز به تصاویر رندر شده‌ی نوکیا پی ۱ دارند که چندی پیش توسط طراحان علاقه‌مند به این محصول منتشر شده بود.

مشخصات گوشی نوکیا 8 ، همگام با دیگر پرچمداران اندرویدی

پیش‌بینی می‌شود که گوشی نوکیا 8 با مشخصاتی از جمله پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۲۱ (و با احتمال کمی، اسنپدراگون ۸۳۵)، یک نمایشگر غول‌پیکر ۵.۷ اینچی با رزولوشن کواد اچ دی (۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسلی) و در دو مدل دارای ظرفیت داخلی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی روانه‌ی بازار شود.

کنفرانس اچ ام دی گلوبال قرار است در تاریخ ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) و همزمان با چندین کمپانی دیگر برگزار شود و خوش‌بختانه تا کمتر از یک هفته‌ی دیگر، می‌توانیم شاهد این باشیم که آیا دیوایس‌های رده بالای نوکیا از جمله گوشی نوکیا 8 معرفی خواهند شد و یا خیر.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*