تایید نام اندروید Oreo برای نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایلی گوگل

نام اندروید Oreo برای نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایلی گوگل تایید شد؟

این‌طور به نظر می‌رسد که اندروید نوقا همین دیروز به تازگی معرفی شده بود، اما در حقیقت در کنفرانس گوگل I/O ماه مارس سال قبل بود که برای اولین بار از این نسخه رونمایی به عمل آورده شد. حالا با توجه به این که دوره‌‌ی بعدی این رویداد در سال ۲۰۱۷ در انتظارمان است، به احتمال زیاد نسل بعدی پلتفرم موبایل گوگل را در این مراسم مشاهده خواهیم کرد.

هر ساله علاوه بر این که قابلیت‌های جدید ورژن بعدی سیستم عامل اندروید مد نظر کاربران قرار می‌گیرد، نام این نسخه‌های جدید نیز به معمای جذابی تبدیل می‌شوند و هر فردی تلاش می‌کند آن را حدس بزند. حالا بعد از اندروید نوقا که گوگل آن را از روی یک شیرینی با خاستگاه تبریزی نام‌گذاری کرد، به نظر می‌رسد که اندروید Oreo (اوریو)، نام نسخه‌ی بعدی این سیستم عامل موبایلی باشد.

هیروشی لاک هیمر (Hiroshi Lockheimer) که در سمت نایب رئیسی بخش اندروید، کروم و فروشگاه پلی استور در کمپانی گوگل مشغول به کار است، پست جدیدی را بر روی حساب کاربری خود در توییتر ارسال کرده که در آن، تصویر متحرکی از یک شیرینی Oreo به چشم می‌خورد. شاید انتشار این تصویر در دیگر اوقات سال چندان مسئله‌ی عجیبی نباشد، اما انتشار آن در حالی که به آغاز ماه مارس نزدیک می‌شویم و احتمالا گوگل مطابق زما‌ن‌بندی هر سال قصد دارد از اولین پیش‌نمایش ورژن جدید اندروید مخصوص توسعه‌دهندگان رونمایی کند، این سرنخ را به ما می‌دهد که انتخاب نام اندروید Oreo برای ورژن بعدی این پلتفرم قطعی شده باشد:

 

تایید نام اندروید Oreo برای نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایلی گوگل

انتخاب نام اندروید Oreo هنوز از سوی گوگل قطعی نشده است

البته ذکر این نکته نیز لازم است که آقای لاک هیمر در گذشته سابقه‌ی نه چندان جالبی در فاش کردن نام ورژن‌های بعدی اندروید داشته است و چندین بار پیش آمده است که نام‌های لو داده شده توسط او، بر روی نسخه‌ی نهایی قرار داده نشده‌اند! به خصوص با در نظر گرفتن یک توییت دیگر که حدود ۱۰ روز پیش توسط او منتشر شد که در آن تصویری از یک خوراکی دیگر دیده می‌شد (تصویر پایین). بنابراین بهتر است که به پست‌های او با دیده‌ی اطمینان صد در صدی نگاه نکنید و این احتمال را بدهید که نام دیگری برای نسخه‌ی نهایی ورژن بعدی پلتفرم اندروید انتخاب شود:

تایید نام اندروید Oreo برای نسخه‌ی بعدی سیستم عامل موبایلی گوگل

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*