گوشی اچ تی سی وان ایکس 10

تصویری جدید از گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 منتشر شد

ساعاتی پیش شاهد انتشار تصویری از گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 (HTC One X10) همراه با مشخصات فنی آن بودیم که تا حدودی ما را با محصول آینده تایوانی‌ها آشنا می‌کرد. اما این‌ بار تصویری جدید از بخش پشتی این دستگاه همراه با جزئیاتی دقیق‌تر از وان ایکس 10 لو رفته که با اخبار قبلی تناقض دارد.

بنابر اطلاعات قبلی، گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 به صفحه نمایشی 5.5 اینچی و فول اچ دی، 3 گیگابایت حافظه رم و تراشه هلیو پی 10 (Mediatek Helio P10) تجهیز و از سنسوری 16.3 مگاپیکسلی همراه با فلاش دوگانه برای دوربین پشتی آن استفاده خواهد شد. به‌علاوه، مثل گذشته خبری از کلید فیزیکی در بخش جلویی نیست.

گوشی اچ تی سی وان ایکس 10

گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 حدود 174 دلار قیمت دارد

اما تصویری که اخیرا منتشر شده، طراحی بخش پشتی و محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را به خوبی نشان می‌دهد. همچنین بر خلاف برخی از گوشی های هوشمند جدید، خبری از سیستم دوربین دوگانه در این گوشی نخواهد بود. کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در قسمت راستی دستگاه قرار گرفته‌اند.

مورد دیگر قیمت گوشی اچ تی سی وان ایکس 10 است که در گزارش قبلی، 288 دلار اعلام شده بود. اما براساس اطلاعات جدید، این دستگاه 1300 یوان یعنی حدود 174 دلار قیمت خواهد داشت. در این صورت می‌توانیم شاهد رقابت سخت اچ تی سی با سازندگان چینی همچون میزو و شیائومی برای تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت و کارآمد باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*