کیا اسپورتیج 2017

عرضه رسمی کیا اسپورتیج 2017 در ایران آغاز شد

اطلس خودرو نماینده رسمی کمپانی کره‌ای کیا موتورز با حضور در نمایشگاه خودرو تهران (تهران اتو شو) از تازه‌ترین محصولات این شرکت رونمایی کرد. یکی از مهم‌ترین این محصولات، کیا اسپورتیج 2017 (Kia Sportage 2017) است که همراه با تغییراتی در جزئیات طراحی خود و تغییر در ابعاد نسبت به نسل گذشته بود. خوشبختامه امروز خبر رسید که اطلس خودرو فروش این اتومبیل را نیز آغاز کرده است.

چراغ‌های جلویی کیا اسپورتیج 2017 نسبت به نسل پیشین این خودرو گسترده‌تر شده‌اند و طراحی جلوپنجره معروف اتومبیل‌های این شرکت کره‌ای موسوم به پوزه پلنگ نیز همچنان در این اتومبیل نیز به چشم می‌خورد تا در نخستین نگاه حتی بدون وجود لوگو کیا نیز آن را بشناسیم. کابین این خودرو نیز به خوبی بزرگ‌تر از پیش شده است تا سرنشینان و مسافران به محض نشستن داخل ماشین، متوجه این افزایش ابعاد محسوس شوند. از این افزایش ابعاد باید به جای پای سرنشینان پشتی اشاره کرد که چیزی در حدود 76 میلی‌متر نسبت به پیش بزرگ‌تر شده است و فضای بار در پشت صندلی‌ها از 739 لیتر به 870 لیتر افزایش پیدا کرده است. کف صندوق عقب چیزی در حدود 1.6 اینچ به پایین‌تر رفته است، اما از نظر ظاهری تغییری در این بخش به وجود نیامده است. علاوه بر این، سقف اتاق نیز در حدود 1.6 اینچ و در قسمت پشت 0.6 اینچ کوتاه‌تر شده است.

کیا اسپورتیج 2017

از نظر ایمنی، این خودرو با تجهیزات جدیدی نظیر ترمز ایمنی خودکار، هشدار دهنده تغییر لاین، نوربالای خودکار، مانیتور نقاط کور خودرو و همچنین هشدار فاصله از خودروی پشتی سعی بر آن دارد تا آرامش خاطر را به سرنشینان خودرو اهدا کند. بدنه‌ی این خودرو نیز نسبت به گذشته از استحکام بالاتری برخوردار است، به نوعی که شاهد استفاده از یک فولاد پیشرفته هستیم که مقاومت بسیار بالایی را به ارمغان آورده است. علاوه بر این، به لطف سیستم تعلیق بهبود یافته کیا اسپورتیج 2017 ، هندلینگ و سواری آن به مراتب بهتر از گذشته شده است.

پیشرانه این خودرو یک مدل 2.4 لیتری GDI 4 سیلندر است که قادر به تولید قدرت 181 اسب بخار و گشتاور 237 نیوتن‌متر است. علاوه بر این شتاب 0 تا 100 اسپورتیج جدید نیز در حدود 6.9 ثانیه است. این مدل قرار است با جعبه دنده شش سرعته اتوماتیک در سبد محصولات شرکت اطلس خودرو قرار گیرد. لازم به ذکر است که تا پیش از این، تنها تعداد محدودی از کیا اسپورتیج 2017 در کشور تردد داشت و زین پس شاهد عرضه سراسری آن خواهیم بود.

قیمت کیا اسپورتیج 2017

به نقل از اطلس خودرو، مدل QL خودرو کیا اسپورتیج 2017 قرار است با قیمت 189 میلیون تومان به فروش برسد. در ابتدای مسیر، این خودرو به صورت پیش‌فروش 90 روزه روانه بازار می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*