اطلاعات جدیدی از پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ فاش شد

اطلاعات جدیدی از پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ فاش شد

روز جمعه بود که سامسونگ تبلیغات سری جدید پردازنده‌ های اگزینوس خود تحت عنوان Cloud 9 را آغاز کرد و در گزارشی جداگانه به این موضوع پرداختیم. البته در آن تبلیغ سامسونگ تنها یک تیزر مرموز به همراه نام این سری را منتشر کرد و اطلاعاتی از شماره مدل یا این که قرار است این سری در کدام یک از محصولات آینده‌اش استفاده شوند را به ما نداده بود.

از آنجا که احتمال می‌رود از پردازنده‌های اگزینوس سری ۹ در تولید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس استفاده شود، کنجکاوی ما برای دانستن مشخصات و توان فنی این چیپست جدید بسیار بالا رفته است. حالا به نظر می‌رسد که پاسخ جالب توجهی برای این پرسش پیدا شده و در گزارشی جدید، اطلاعات حدیدی از این تراشه در اختیار رسانه‌ها قرار گرفته است.

به تازگی یکی از دانشجویانی که در موسسه‌ی تحقیق و توسعه‌ی سامسونگ فعالیت می‌کند، درباره‌ی پروژه‌ی جدیدی که کار بر روی آن به تازگی آغاز شده، بر روی حساب کاربری لینکدین خود اطلاعاتی را منتشر کرده است. طبق گفته‌های این فرد به نظر می‌رسد که پردازنده‌ی جدید سامسونگ تحت سری اگزینوس 9810 در حال توسعه و ساخت است و گویا قرار است دو مدل از آن تولید شود.

اگزینوس 9810 را در گلکسی اس ۸ خواهیم دید؟

اطلاعات جدیدی از پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ فاش شد

در این گزارش آمده است که این سری جدید در دو مدل و تحت عناوین اگزینوس 9810V و اگزینوس 9810M تولید و در محصولات آینده‌ای این کمپانی به کار گرفته خواهد شد. دو مدل دارای تفاوت‌های مهمی با یکدیگر هستند و به ترتیب از پردازنده‌های گرافیکی ۱۸ هسته‌ای و ۲۰ هسته‌ای Mali-G71 برخوردار خواهند بود.

با توجه به تبلیغی که در روز جمع منتشر شد و این اطلاعات جدید، احتمالا پردازنده اگزینوس 9810 سامسونگ قرار است تحت فرآیند طیف‌نگاری ۱۰ نانومتری این غول کره‌ای تولید شود و احتمال دارد که سامسونگ قصد داشته باشد از آن در نمایشگاه MWC 2017 که چند روز دیگر در بارسلون اسپانیا آغاز خواهد شد، رونمایی به عمل بیاورید. در صورت رونمایی از این سری در رویداد آینده، انتظار داریم که گلکسی های اس ۸ و اس ۸ پلاس در دو مدل و مجهز به این چیپست و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام روانه‌ی بازار شوند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*