نقاشی خرس قطبی

تماشا کنید: نقاشی حیرت‌انگیز خرس قطبی تنها در یک دقیقه

هنرمند هلندی، مارسل ویت (Marcel Witte)، اثری خلق کرده که اگرچه کار دست بوده و یک نقاشی بیش نیست، اما کاملا شبیه یک عکس به نظر می‌رسد و پیامی بسیار قوی را در دل خود دارد. اثر وی Migration نام داشته و در آن یک خرس قطبی مادر به همراه دو بچه آن به چشم می‌خورند که همگی بر روی یک تخته یخی شناور بر روی آب قرار دارند. در ویدیوی یک دقیقه ای زیر نحوه خلق این اثر هنری و نقاشی خرس قطبی را به صورتی سریع و گذرا مشاهده می‌کنید.

تکمیل این نقاشی خرس قطبی دو ماه زمان برده است

خلق این اثر هنری زیبا از محیط طبیعی قطب، اگرچه در ویدیوی زیر تنها در یک دقیقه به صورت سریع به تصویر کشیده شده، اما در حقیقت از ابتدای کار تا تکمیل آن چیزی حدود دو ماه زمان برده است. مارسل ویت درباره نقاشی خرس قطبی خود گفت:

برای شروع کار پروژه، من از چندین عکس استفاده کردم. در واقع هدف استفاده از این نمونه‌ها، طبیعی‌تر به نظر رسیدن این خرس‌ها بود. من درباره نحوه حرکت جانور، نگرش و رفتار آن، نحوه دید چشم‌ها و حتی ساختار موی بدن آن مطالعاتی را انجام دادم تا به این خرس‌ها اجازه دهم در نقاشی جان بگیرند. هر کاربری بعد از مشاهده این نقاشی دوست دارد تا این خرس‌ها را در آغوش گرفته و یا آن‌ها را در دستان خود نگه دارد. برای زیاد کردن این حس در تماشاچی، خرس‌ها را در اندازه واقعی ترسیم کردم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*