میتسوبیشی میراژ 2017 با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها در تهران اتو شو

آرین موتور، نماینده اتومبیل های شرکت ژاپنی میتسوبیشی موتورز در ایران، امسال حضور بسیار فعالی را در نمایشگاه خودرو تهران (تهران اتو شو) به عمل آورد و شاهد رونمایی از نسل جدید بسیاری از خودروهای این شرکت نظیر اوتلندر، آ اس ایکس، لنسر و میراژ بودیم. یکی از جذابیت‌های غرفه این شرکت، مربوط به خودرو میتسوبیشی میراژ 2017 (Mitsubishi Mirage 2017) بود که آن را با طیف گسترده‌ای از رنگ‌ها مشاهده کردیم. به همین بهانه قصد داریم نگاهی نزدیک‌تر به ششمین نسل از اتومبیل میراژ بپردازیم.

میراژ برای نخستین بار در سال 1978 پا به خیابان‌ها گذاشت و تا سال 2003 میلادی روانه بازار شد. اما کمپانی ژاپنی میتسوبیشی موتورز تولید آن را در حدود 9 سال متوقف کرد و مجددا از سال 2012 تولید آن را با نسل تازه‌تر و مدرنتری از خودروی میراژ از سر گرفت. هدف از تولید این خودرو، بهره‌وری هر چه بیشتر در مصرف سوخت و کاهش محسوسی در تولید آلاینده‌ها است. این خودرو در هر 100 کیلومتر، تنها 4.6 لیتر سوخت مصرف می‌کند و این مصرف در جاده‌ها به 3.9 لیتر نیز می‌رسد که می‌تواند به خودی خود آمار شگفت انگیزی محسوب شود.

میتسوبیشی میراژ 2017

کمپانی میتسوبیشی در ساخت این محصول نهایت تلاش خود را کرده است تا میراژ از وزن بسیار کمی برخوردار باشد، در واقع آن ها در این امر موفق هم بوده‌اند تا امروز ما میتسوبیشی میراژ 2017 را یکی از سبک‌ترین خودروهای جهان بدانیم. در بخش جلویی این خودرو تغییرات زیادی به چشم می‌خورد که از مهم‌ترین آن‌ها باید به خطوط کرومی اشاره کرد. چراغ‌های ال ای دی جلویی همراه با چراغ‌های پشتی جدید، نمای زیباتری را به نسل جدید میراژ بخشیده‌اند. تعلیق این خودرو کمی بهتر از پیش شده و می‌تواند ضربات را بهینه‌تر از قبل جذب خود کند. علاوه بر این شاهد عملکرد قدرتمندتر ترمزها بر روی این خودرو هستیم و پیشرانه نیز بهبود یافته‌تر از پیش شده است. مدل قابل عرضه در ایران حاوی یک پیشرانه 1.2 لیتری 3 سیلندری است که دارای حجم 1193 سی سی بوده و می‌تواند حداکثر 77 اسبب بخار و گشتاور 100 نیوتن متر را تولید کند.

میتسوبیشی میراژ 2017

گیربکس نصب شده بر روی میتسوبیشی میراژ 2017 از نوع CVT بوده که می‌تواند گزینه‌ی قابل پیشبینی برای یک خودرو کم مصرف باشد. این خودرو دارای طول 3711 میلی‌متر، عرض 1666 میلی‌متر و ارتفاع 1491 میلی‌متر است که می‌تواند آن را به یکی از کوچک‌ترین و جمع و جور‌ترین خودروهای حاضر در بازار ایران تبدیل کند. فرمان این خودرو از نوع الکتریکی ای پی اس (EPS) بوده و ترمز های ABS همراه با EBD بر روی آن سوار هستند. علاوه بر این، وجود 6 کیسه هوا شامل دو سرنشین جلو، جانبی و پرده‌ای نیزد تا حد زیادی امنیت سرنشینان این خودرو را تضمین خواهد کرد.

میتسوبیشی میراژ 2017

صندلی‌های این خودرو جمع و جور ژاپنی دارای روکش‌هایی از جنس چرم هستند. گرمکن صندلی‌های جلویی، سیستم ورود بدون کلید، استارت بدون سوییچ و همچنین کروز کنترل نیز از جمله دیگر قابلیت‌های جذاب این خودرو به حساب می‌آید. البته شما می‌توانید در صورت تمایل قابلیت‌های دیگری همچون سنسور پارک عقب همراه دوربین عقب و نمایش آن بر روی آینه وسط خودرو را نیز به اتومبیل خود اضافه کنید.

قیمت میتسوبیشی میراژ 2017

شرکت میتسوبیشی همراه با رونمایی از این خودرو، قیمتی برابر با 78 میلیون و 800 را برای آن در نظر گرفته است. هرچند شما می‌توانید آن را همراه با اقساط 12 مکاهه بدون بهره و یا اقساط 24 ماهه با بهره 16 درصد نیز خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*