مسابقه پهپادها

مجله ویدیویی هفته: از مسابقه پهپادها تا گردباد آتش

در این هفته نیز با مجله ویدیویی گجت نیوز، همراه شما هستیم تا چند ویدیوی منتخب هفته را در اختیار کاربران محترم قرار دهیم. در مجله ویدیویی این هفته می‌توانید 4 ویدیوی جالب و تماشایی را که در اینترنت منتشر شده، تماشا کنید. این ویدیوها شامل گردباد آتشی 6 متری، مبارزه هشت پا با خرچنگ در اعماق دریا، نقاشی با مدادهای رنگی جادویی و مهارت هدایت‌کنندگان در مسابقه پهپادها می‌شود که شما می‌توانید در ادامه‌، آن‌ها را مشاهده و دانلود کنید.

مجله ویدیویی هفته (1 اسفند 95)

1. مبارزه هشت پا با خرچنگ در اعماق دریا

این ویدیو که توسط غواصان در اعماق دریا گرفته شده، مبارزه و تعقیب و گریز بین یک هشت پا و خرچنگ را نشان می‌دهد. این هشت پای سریع مدام در حال حمله کردن به خرچنگ نگون بخت بود و خرچنگ هم سعی داشت از دست اختاپوس عصبانی فرار کند؛ اما این مبارزه به همین جا ختم نشد و ناگهان یک مهمان ناخوانده با بلعیدن هشت پا به مبارزه پایان داد.

2. ایجاد گردباد آتشی به ارتفاع 6 متر

کالین فرز (Colin Furze) یک مخترع است که ویدیوهای او در اینترنت و کانال یوتیوب طرفداران زیادی پیدا کرده است. او همیشه در ویدیوهای خود، هیجان و دیوانگی را به مسئله‌ی ایمنی ترجیح می‌دهد. در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که بزرگترین گردباد آتشی جهان ساخته می‌شود. کالین با چرخاندن یک قفس بزرگ، ارتفاع آتش درون آن را به 6 متر می‌رساند و با استفاده از این گردباد آتشی، یک دسته از وسایل آتش بازی را در بالای قفس روشن می‌کند و جشن زیبایی را به راه می‌اندازد.

3. مهارت فوق‌العاده هدایت‌کنندگان در مسابقه پهپادها

در این ویدیو، بخشی از یک مسابقه پهپادها را مشاهده می‌کنید که هدایت‌کنندگان با مهارت فوق‌العاده‌ای آن را در طول مسیر سخت مسابقه کنترل می‌کنند. دوربین نصب‌شده بر روی این کوادکوپتر به خوبی مهارت و تسلط هدایت‌کننده‌ی آن را نشان می‌دهد که در صورت یک اشتباه کوچک ممکن است این پهپاد با موانع برخوردکرده و نابود شود.

4. لذت نقاشی با مدادهای آفتاب پرست جادویی

شرکت Chameleon Art محصول جدیدی را طراحی کرده است که با استفاده از آن می‌توانید به راحتی نقاشی و رنگ آمیزی کنید و از کار خود لذت ببرید. این مدادهای نقاشی جادویی که به نام مدادهای آفتاب پرست شناخته می‌شوند، غیر سمی، با بوی کم و سازگار با تمامی جوهرهای الکلی هستند و در 50 رنگ مختلف در بازار عرضه می‌شود. این رنگ‌ها به صورت جداگانه فروخته می‌شوند و قیمت هر یک از آن‌ها حدود 6 دلار است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*