ویدیوهای تبلیغاتی آیپد پرو

تلاش اپل برای جلب نظر کاربران با ویدیوهای تبلیغاتی آیپد پرو

اپل در حال حاضر دو تبلت آیپد پرو در بازار دارد؛ نسخه اصلی 12.9 اینچی که از نوامبر سال 2015 و مدل 9.7 اینچی که از مارس سال 2016 در دسترس هستند. این دستگاه‌ها اکنون رفته رفته زیر هیاهوی مربوط به آیفون تدفین شده‌اند. اگرچه هر دوی آن‌ها تقریبا به مدل‌هایی قدیمی تبدیل شده‌اند، اما اپل دوست ندارد تا کاربران از وجود آن‌ها به طور کامل غافل شوند، به همین دلیل با ساخت ویدیوهای تبلیغاتی آیپد پرو به صورت کلیپ‌هایی پانزده ثانیه‌ای، سعی در جلب توجه کاربران دارد.

اپل در بخش دستگاه‌های موبایل تمرکز ویژه‌ای برای روی گوشی های هوشمند آیفون داشته و به همین ترتیب به دومین فروشنده بزرگ گوشی در دنیا تبدیل شده است. با این وجود، این شرکت دوست ندارد تا کاربران تبلت آی او اس آن را نیز به دست فراموشی بسپارند. اپل به همین دلیل در هفته جاری چهار ویدیوی کوتاه را منتشر کرد و در آن‌ها به تبلیغ محصولات سری آیپد پرو پرداخت.

در ویدیوهای تبلیغاتی آیپد پرو به دغدغه‌های کاربران اشاره می‌شود

همانطور که می‌بینید، این ویدیوها مزیت استفاده از تبلت‌های آیپد پرو را به تصویر می‌کشند، مزیت‌هایی که از جمله آن‌ها می‌توان به عدم آلوده شدن دستگاه با ویروس‌های کامپیوتر اشاره کرد. پشتیبانی از قلم اپل و نرم افزارهای ویرایش اسناد مایکروسافت آفیس، اتصال به شبکه موبایل LTE را باید از دیگر ویژگی‌های اشاره شده در این ویدیوها دانست. با تماشای ویدیوهای تبلیغاتی آیپد پرو اینطور برداشت می‌شود که سرعت آن از یک کامپیوتر بیشتر بوده و در حالت کلی از آن بهتر است.

گفتنی است اپل در ویدیوهای تبلیغاتی آیپد پرو از گفته‌های مردم هچون توییت‌های ارسال شده توسط آن‌ها برای استناد به حرف‌های خود استفاده می‌کند، هر چند پروفایل کاربری این افراد تغییر پیدا کرده است. انتظار می‌رود تا آخرین تبلت‌های معرفی شده اپل، در سال جاری با دو مدل جدید جایگزین شوند، اما تا آن زمان شاید این ویدیوها شما را به خرید محصولات کنونی تشویق کنند.

 

 

 

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*