گوشی شیائومی می 6

اطلاعات جدیدی از گوشی شیائومی می 6 منتشر شد

اگرچه تاکنون شایعات و اطلاعات بسیاری از گوشی شیائومی می 6 (Xiaomi Mi 6) منتشر شده، اما حالا مشخصات فنی این گوشی به صورت کامل از طریق شبکه اجتماعی ویبو (Weibo) لو رفته که بسیاری از اطلاعات قبلی را تایید می‌کند.

با توجه به اطلاعات جدید، گوشی شیائومی می 6 در دو نسخه، یکی با صفحه نمایش فول اچ دی و چهار گیگابایت حافظه رم در کنار 32 گیگابایت حافظه داخلی و دیگری با صفحه نمایش 2K و 64 گیگابایت حافظه رم تولید خواهد شد. با اینکه عرضه این گوشی در نسخه 32 و 64 گیگابایتی کاملا معقول است، اما عرضه دستگاهی با یک نام و با دو صفحه نمایش مختلف کمی عجیب به نظر می‌رسد.

گوشی شیائومی می 6

در قیاس با نسل قبلی از این گوشی، انتظار می‌رود باز هم شیائومی محصول جدید خود را در سه مختلف استاندارد، پرایم و پرو پیش روی کاربران قرار دهد، با این تفاوت که این‌بار به جای تغییر میزان حافظه رم، رزولوشن صفحه نمایش تغییر می‌کند. حافظه رم 4 گیگابایتی نیز در مقایسه با دیگر گوشی های هوشمند همچون گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) مناسب است. به‌علاوه شیائومی می 6 نیز همانند پرچمدار آینده سامسونگ، به تراشه اسنپدراگون 835 مجهز خواهد شد.

گوشی شیائومی می 6

این در حالی‌ست که شایعات اخیر، از احتمال عرضه نسخه‌ای متفاوت از این گوشی همراه با تراشه هلیو ایکس 30 (Mediatek Helio X30) خبر دارند که اگر حقیقت داشته باشند، شیائومی می 6 احتمالا بیش از 3 نسخه مختلف خواهد داشت.

مورد دیگری که پوستر منتشرشده در ویبو نشان می‌دهد، استفاده از سنسور IMX386 شرکت سونی با دقت 12 مگاپیکسلی برای دوربین پشتی و سنسور IMX268 با دقت 8 مگاپیکسلی برای دوربین جلویی است. درگذشته هم از این سنسور 8 مگاپیکسلی در گوشی می نوت 2 (Xiaomi Mi Note 2) استفاده شده بود که عملکرد قابل قبولی داشت. به‌علاوه برخی افراد شیائومی می 6 را از نظر ظاهری، نسخه کوچک‌شده از می نوت 2 می‌دانند.

هنوز زمان معرفی رسمی گوشی شیائومی می 6 مشخص نشده است

درحقیقت اطلاعات مربوط به گوشی شیائومی می 6 در هاله‌ای از ابهام قرار دارد و بعد از گذشت مدتی طولانی، هنوز هم موضوعی همچون زمان عرضه این گوشی به‌درستی مشخص نشده است. اخبار قبلی از معرفی این گوشی در تاریخ 6 فوریه حکایت داشتند، اما بعدها اعلام شد که معرفی محصول جدید شیائومی تا آوریل به تعویق افتاده و چندی پیش نیز اعلام شد که سامسونگ از تمام ظرفیت اولیه تراشه اسنپدراگون 835 استفاده خواهد کرد.

گوشی شیائومی می 6

به‌نظر کمپانی شیائومی برنامه‌ای برای حضور در کنگره جهانی موبایل 2017 نداشته و برای ملاقات با Mi 6 باید صبر کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*