ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش

زندگی مدرن و حرفه‌ای با ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش

در گذشته، شستن لباس‌های کثیف تنها برای تمیزی و پاکیزگی بود اما امروزه این عمل علاوه بر پاکیزگی، بیان‌گر شخصیت، سبک پوشش و زندگی نیز هست. همچنین، در دنیای کنونی کارایی معمول لوازم آشپزخانه از جمله ماشین لباسشویی، تنها دغدغه‌ی خانم و آقای خانه نیست و ظاهر و طراحی آن‌ها نیز نشان‌دهنده‌ی ذوق و سلیقه‌ی صاحب‌خانه خواهد بود. تمام این موارد، شست و شوی لباس و انتخاب ماشین لباسشویی مناسب را سخت‌تر از گذشته کرده است. ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش یک ماشین لباسشویی حرفه‌ای و مدرن است که جزو ضرورت‌های زندگی امروزی محسوب می‌شود.

متشخص، زیبا و آراسته

شست‌وشوی لباس، امروزه تنها به باز کردن درب لباسشویی و ریختن لباس‌ها و فشردن دکمه آغاز شست‌وشو خلاصه نمی‌شود. لباس‌های متفاوت نیازمند شست‌وشوی متفاوتی هستند و باید از مواد شوینده متفاوتی هم برای شست‌وشویشان استفاده کرد. باید همه چیز طبق برنامه و روی اصول پیش برود تا خروجی نهایی، لباسی باشد که به همان کیفیت روز خرید باقی بماند. سامسونگ به خوبی این حساسیت کاربران ایرانی را درک کرده و به همین منظور ماشین لباسشویی ادواش (AddWash) را به آن‌ها ارائه داده است. ادواش یک استاد به تمام معنای شست‌وشو است و به‌ خوبی می‌داند که باید با هر یک از لباس‌ها چگونه رفتار کند و برای هر یک برنامه‌ای خاص در ذهنش دارد.

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش18 حالت شست‌وشوی مختلف به خانم یا حتی آقای خانه امکان می‌دهد بهترین حالت شست‌وشو را برای لباس‌های خود انتخاب کنند. این یعنی لباس‌ها به بهترین نحو شسته می‌شوند که نتیجه‌اش می‌شود تمیزی دوچندان و در نتیجه افزایش اعتماد به نفس؛ اما این فقط یک طرف ماجراست و ادواش یک جنبه دیگر هم دارد. این جنبه به خانه و آشپزخانه، یعنی جایی که ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش در آن قرار می‌گیرد، برمی‌گردد. ظاهر زیبا و خاص ادواش جلوه‌ای متفاوت به آشپزخانه می‌بخشد، به اعضای خانواده ظاهری باوقار و خاص می‌دهد و شیک بودن را به داخل خانه و تار و پود چیدمان آن تزریق می‌کند.

بی دغدغه، با برنامه با طعم آرامش

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش فراتر از ماشین‌ های لباسشویی موجود در بازار است؛ حتی شاید فراتر از یک ماشین لباسشویی. تکنولوژی حباب‌ ساز (Eco-bubble) آن باعث می‌شود تا مواد شوینده بدون کوچک‌ترین آسیبی به بهترین شکل ممکن به بافت البسه و پارچه‌ها نفوذ کند و آن‌ها را با بالاترین کیفیت بشوید؛ بدون این که صاحب‌خانه دغدغه ماندن لکه سفید مواد شوینده روی لباس را داشته باشد یا از لک انداختن چربی‌ها و سایر لکه‌های کثیفی رو البسه نگران باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواشماشین لباسشویی سامسونگ ادواش برای زندگی مدرن و پرسرعت امروزی طراحی شده است. این شرکت نیازهای کاربران را سنجیده و متناسب با این نیازها بهترین لباسشویی را روانه بازار کرده تا همه‌چیز در زندگی کاربر طبق برنامه پیش رود. برای شستن لباس‌ها نیازی به حضور در خانه نیست و برای این کار کافی است، فقط لباس‌ها را در داخل دیگ الماسه ادواش قرار داد و از خانه خارج شد. اتصال ادواش به وای‌فای (مدل H147) باعث می‌شود تا آقا و خانم خانه، برنامه شستشو را از جایی دیگر، در حین یک مهمانی خانوادگی یا از سر کار کنترل و طوری برنامه‌ریزی کنند که با برگشت به خانه، کار ادواش نیز به پایان رسیده باشد.

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواش ، کوچک‌ترین آلودگی صوتی ایجاد نمی‌کند

سرعت آب‌کشی ادواش تا 1400 دور در دقیقه بالا می‌رود، بدون آن که کوچک‌ترین آلودگی صوتی تولید کند. این یعنی می‌توان حتی در هنگام حضور در خانه و کنترل شستشو در داخل خانه پس از شروع فرآیند شستشو، در آرامش کامل استراحت کرد.

ماشین لباسشویی سامسونگ ادواشسامسونگ Addwash تنها وسیله‌ای برای شستن لباس‌ها نیست بلکه یک سبک خاص زندگی است و برای کسانی طراحی شده که به پوشش و سبک زندگی خود اهمیت می‌دهند؛ کسانی که به تاثیر لباس‌هایشان بر زندگی روزمره، کارشان، برخوردها و روابط‌شان با سایرین اهمیت می‌دهند و همیشه برای لباس‌ها مانند زمان خریدشان ارزش قائل‌ هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*