معرفی نرم افزار Email برای اندروید؛ جایگزینی مناسب برای جیمیل و اینباکس

معرفی نرم افزار Email برای اندروید؛ جایگزینی مناسب برای جیمیل و اینباکس

اگر در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود از نرم افزار مدیریت ایمیل پیش‌فرض سیستم عامل بهره نبرید، تعداد بسیار زیادی از اپلیکیشن های جایگزین وجود دارند که می‌توانید به آنها مراجعه کرده و امکانات جذابی را دریافت کنید. به غیر از نرم افزارهای اینباکس، جیمیل، اوت لوک، K-9 Mail و یا BlueMail که جزو گزینه‌های محبوب بازار هستند، امروز قصد معرفی نرم افزاری به نام Email را داریم که قابلیت‌های جذابی را برای مدیریت پیام های ایمیل در اختیارتان قرار خواهد داد.

نرم افزار Email توسط کمپانی EasilyDo توسعه یافته است. تا پیش از این و به مدتی طولانی، این اپلیکیشن در انحصار سیستم عامل آی او اس اپل بود اما به لطف توجه سازندگان و درخواست های متعدد کاربران، حالا کاربران اندروید نیز می‌توانند از امکانات آن لذت ببرند و در یک محیط کاملا مدرن که طراحی مینی مالیستی و بسیار خلوتی دارد، از سرعت و کارایی بالا در کنار هم بهره ببرند.

یکی از مهمترین ویژگی‌های این نرم افزار، سادگی و سرعت اجرای عملکردهای مختلف آن است که باعث می‌شود از مبتدی ترین کاربران که می‌خواهند اولین ایمیل خود را ارسال کنند، تا کاربرانی که روزانه ده‌ها و صدها ایمیل مختلف را دریافت و ارسال می‌کنند، بتوانند از محیط آن استفاده کرده و به سرعت نیازهای خود را برطرف نمایند.

در کنار امکانات اصلی برای مدیریت ایمیل‌های دریافتی و البته ارسال آسان آنها، نرم افزار Email از قابلیت‌های جذابی نظیر امکان لغو عضویت سریع در سرویس‌های ناخواسته و فرستنده‌هایی که برایتان ایمیل‌های اسپم و پیام‌های نامربوط ارسال می‌کنند، یک دستیار داخلی برای کمک به مدیریت ایمیل‌های مربوط به سفر، مدیریت و ردیابی بسته‌های دریافتی و ارسالی، قابلیت مشاهده‌ی تمام قبوض و رسیدها در یک محیط واحد، پشتیبانی و سازگاری کامل با حساب‌های کاربری بر روی سرویس‌های جیمیل ،هات میل ،آی کلاود اپل ،یاهو ،اوت لوک ،Office/Outlook 365 ،AOL و سرویس‌های پیام‌رسانی IMAP، قابلیت جستجو در میان پیام‌ها بر اساس یک کلمه‌ی کلیدی، نام و یا عبارتی خاص و امکان دسته‌بندی خودکار پیام‌ها بر اساس موضوعات آنها برخوردار است.

سازندگان نرم افزار Email به امنیت کاربران اهمیت بالایی می‌دهند

علاوه بر سرعت و هوش بالایی که در هنگام کار با این نرم افزار کاملا آن را حس خواهید کرد، نرم افزار Email تمام اطلاعات شخصی شما بر روی دیوایس‌های محلی را رمزگذاری می‌کند و البته تمام ارتباطات شما که از طریق IMAP و SSL با سرورهای برنامه انجام می‌شود نیز رمزنگاری خواهند شد تا امنیت کاملی را تجربه نمایید. در ضمن هیچکدام از پیام‌های ارسال و دریافت شده‌ی کاربر نیز بر روی سرورهای ابری EasilyDo ذخیره نخواهند شد تا هرگونه نگرانی از بابت نفوذ به آنها و هک شدنشان از بین برود.

کاربران اندروید که از گوشی و یا تبلت اندرویدی با سیستم عامل اندروید ۵.۰ و بالاتر برخوردار هستند، با مراجعه به این لینک در فروشگاه گوگل پلی می‌توانند نرم افزار Email را به طور رایگان دریافت و نصب نمایند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*