گوشی ال جی جی 6

انتشار تصویری از گوشی ال جی جی 6 در دنیای واقعی با نمایشگر Always-On

اینک دیگر هیچ چیزی از گوشی ال جی جی 6 (LG G6) همانند یک راز، نامشخص نیست. خود کمپانی ال جی استفاده از یک نمایشگر 5.7 اینچی با نسبت 18:9 به نام “FullVision” و نرم افزار جدید LG UX 6.0 را بر روی این گوشی را تایید کرده است و با توجه به تیزرهای مختلف منتشر شده تا به امروز باید بگوییم که G6 یک گوشی کاملا قابل اعتماد و البته ضد آب است. این کمپانی همچنین تایید کرده است که پرچمدار آینده آن‌ها همانند مدل V20 از یک سیستم صوتی 32 بیتی Quad-DAC استفاده خواهد کرد. اما متاسفانه تا به امروز تصویر واقعی از این گوشی منتشر نشده بود که بتواند ما را مجاب به تماشا کند. حال امروز دو تصویر جدید از این گوشی از طرف یک منبع نزدیک به ال جی به بیرون درز پیدا کرده است که می‌توانید آن‌ها را در زیر مشاهده کنید.

گوشی ال جی جی 6

بدون شک این دو تصویر شباهت زیادی با برخی از رندرهای دیده شده دارند، اما هیچگاه ال جی جی 6 را به این شکل در دنیای واقعی ندیده بودیم. این دو تصویر یک گوشی جی 6 به رنگ نقره‌ای را به نمایش می‌گذارند. همانطور که می‌توانید مشاهده کنید، دوربین دوگانه و اسکنر اثر انگشت به سبک گوشی وی 20 و جی 5 در قسمت پشتی دیده می‌شود که البته با ظاهری نسبتا متفاوت در آنجا تعبیه شده است. علاوه بر این 4 طرف نمایشگر به شکل بسیار زیبایی صیغل داده شده‌اند که می‌تواند به جذابیت‌های این گوشی کره‌ای بیافزاید. این تصاویر در شرایطی گوشی ال جی جی 6 را به نمایش می‌گذارند که نمایشگر Always-On آن فعال شده است. در نخستین نگاه، اطلاعات قابل نمایش در این صفحه نیز دستخوش تغییراتی شده است.

مشخصات فنی گوشی  ال جی جی 6

به گفته‌ی این منبع، گوشی پرچمدار آینده ال جی که در 8 اسفند ماه و در نمایشگاه MWC 2017 معرفی خواهد شد، از یک چیپست اسنپدراگون 821، رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی قابل ارتقا و یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد. علاوه بر این باید به وضوح 2880×1440 پیکسلی نمایشگر 5.7 اینچی این گوشی نیز اشاره کرد که می‌تواند نمایش تصاویری شفاف را وعده دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*