باتری گوشی گلکسی S8

سونی ، سومین تامین کننده باتری گوشی گلکسی S8 سامسونگ

سامسونگ (Samsung) می‌خواهد تامین‌کننده جدیدی برای باتری گوشی گلکسی S8 خود پیدا کند. به نظر می‌رسد که این سازنده کره‌ای تصمیم ندارد که برای تامین باتری گوشی جدیدش از دو تامین‌کننده‌ای که مسئولیت عرضه باتری‌های نوت 7 را بر عهده داشتند، استفاده نماید.

از آنجایی که شرکت عرضه‌کننده باتری‌های گوشی‌های نوت 7 برای تامین حجم مورد نیاز باتری برای این محصول با مشکل مواجه شد و باتری‌های موجود نیز کارایی لازم را نداشتند، سامسونگ برای تامین باتری گوشی‌هایش به شرکت آمپرکس (Amperex) روی آورد. اما این سازنده نیز نتوانست از عهده تولید حجم مورد نیاز باتر‌ی‌های سامسونگ برآید.

سونی تامین کننده سوم باتری گوشی گلکسی S8

حال به نظر می‌رسد که سامسونگ یک سازنده دیگر را برای تامین باتری گوشی گلکسی اس8 خود پیدا کرده است؛ منابع اطلاعاتی اخیرا اعلام کرده‌اند که یک سازنده ژاپنی به این منظور انتخاب شده است. در گذشته گفته شده بود که Murata قرار است تامین‌کننده سوم باشد، اما اخیرا شایعه شده است که سونی می‌خواهد بخشی از مسئولیت تامین باتری گوشی Galaxy S8 را بر عهده بگیرد.

باتری گوشی گلکسی S8

سونی چند وقت پیش بازار تولید باتری‌های خود را به شرکت میوراتا فروخت، اما به نظر می‌رسد که این انتقال قرار است که از ماه ژوئیه (10 تیر تا 9 مرداد 96) انجام شود به همین دلیل می‌توان گفت که سازنده ژاپنی همچنان بازار فروش باتری‌های خود را اداره می‌کند. کیفیت باتری‌های لیتیوم یونی این سازنده اخیرا توجه سامسونگ را نیز به خود جلب کرده و به همین دلیل این کمپانی تصمیم گرفته است که با سونی هم برای تامین باتری گوشی گلکسی S8 خود قرارداد ببندد.

سونی سازنده‌ای پیشگام در ساخت باتری‌های لیتیوم یونی است؛ این برند ژاپنی هم اکنون به یک پیشنهاد تجاری بزرگ برای عرضه محصولات و حفظ بازار خود نیاز دارد. به همین دلیل می‌توان گفت که سامسونگ بدون شک از سونی هم برای تامین باتری گوشی گلکسی اس 8 خود استفاده می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*