تبلت مدیاپد تی 3

تبلت مدیاپد تی 3 در TENAA دیده شد؛ صفحه نمایش 8 اینچی و اندروید نوقا

اواخر دی ماه، شخصی با نام رولاند کوانت (Roland Quandt) اطلاعاتی در مورد تبلت مدیاپد تی 3 (Huawei MediaPad T3) با شماره مدل KOB-L09 را منتشر و اعلام کرد که محصول جدید هواوی در کنگره جهانی موبایل 2017 به صورت رسمی پیش روی کاربران قرار خواهد گرفت. بعد از گذشت یک ماه، حالا مشخصات فنی تبلت جدید هواوی توسط “TENAA” فاش شده که برخی از اخبار قبلی را تایید می‌کند.

بنابر اطلاعات منتشرشده توسط TENAA، تبلت مدیاپد تی 3 که احتمالا با برند آنر (Honor Pad) روانه بازار می‌شود، به صفحه نمایشی 8 اینچی با رزولوشن 800×1280 مجهز شده و پردازنده‌ای چهار هسته‌ای با فرکانس 1.4 گیگاهرتز مسئول مدیریت اطلاعات در این تبلت خواهد بود. از دیگر ویژگی‌های مدیاپد تی 3 نیز می‌توان به 3 گیگابایت حافظه رم، 32 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی، دوربین جلویی 2 مگاپیکسلی، باتری 4650 میلی‌آمپر ساعتی و اندروید نوقا اشاره کرد.

احتمال معرفی تبلت مدیاپد تی 3 در نمایشگاه MWC 2017

در مورد ابعاد نیز به‌نظر تبلت مدیاپد تی 3 با اندازه‌های 211.1 در 124.7 در 7.95 میلی‌متر، با وزن 350 گرم در رنگ‌های طلایی و حاکستری تولید خواهد شد.

تاکنون هیچ خبر رسمی در مورد زمان عرضه و قیمت این محصول جدید منتشر نشده، اما این احتمال وجود دارد که در کنگره جهانی موبایل 2017 که از چند روز دیگر کار خود را آغاز می‌کند، تبلت مدیاپد تی 3 رسما توسط هواوی معرفی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*