تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2017 اپل اعلام شد؛ منتظر رونمایی از آی او اس 11 باشید

تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2017 اپل اعلام شد؛ منتظر رونمایی از آی او اس 11 باشید

کنفرانس جهانی توسعه‌ دهندگان اپل یا همان WWDC که بزرگترین رویداد نرم افزاری در دنیای آی او اس و دیگر پلتفرم های نرم افزاری اکوسیستم اپل محسوب می‌شود، همه ساله در اواخر فصل بهار برگزار شده و در آن به رونمایی از نسل جدید آی او اس، تغییرات زبان برنامه نویسی و برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای علاقه‌مندان به ساخت اپلیکیشن در محیط های نرم افزاری این کمپانی پرداخته می‌شود. ساعاتی پیش نیز گزارش جدیدی منتشر شده که در آن، تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2017 اپل به طور رسمی اعلام شده است.

طبق اعلام رسمی اپل، رویداد WWDC 2017 قرار است در حد فاصل روزهای پنجم تا نهم ژوئن (پانزدهم تا نوزدهم خرداد ماه ۱۳۹۶) برگزار شود. برای اولین بار طی چند سال اخیر، محل برگزاری این رویداد از غرب سان فرانسیسکو به مرکز همایش‌های McEnery در سن خوزه منتقل شده است که تصویر آن را در زیر مشاهده می‌کنید؛ جالب است بدانید خیابانی که در این مرکز در آن واقع شده است، تنها چند دقیقه از مقر جدید اپل در کوپرتینو فاصله دارد.

در رویداد WWDC 2017 نیز مطابق سال‌های گذشته، اپل از نسل جدید سیستم‌های عامل خود شامل تی وی او اس (سیستم عامل اپل تی وی)، واچ او اس (پلتفرم اپل واچ)، مک او اس و آی او اس رونمایی می‌کند. بنابراین در جریان برگزاری کنفرانس اصلی اپل در یکی از روزهای برگزاری این رویداد است که برای اولین بار شاهد رونمایی از محیط و امکانات جدید سیستم عامل آی او اس ۱۱ خواهیم بود.

تاریخ برگزاری رویداد WWDC 2017 اپل اعلام شد؛ منتظر رونمایی از آی او اس 11 باشید

آیپدهای جدید می‌توانند به ستاره‌ی رویداد WWDC 2017 تبدیل شوند

البته سابقه داشته است که از محصولات سخت افزاری نیز در جریان اجرای رویداد توسعه‌دهندگان اپل رونمایی شود، اما امسال به نظر می‌رسد که شاهد این اتفاق نخواهیم بود و اگر آیپدهای جدید اپل به روی صحنه نیایند، تمام طول مراسم به مسائل حوزه‌ی نرم افزار مربوط خواهد شد. در جریان این رویداد پنج روزه، توسعه‌دهندگان و علاقه‌مندان به برنامه‌نویسی برای محصولات اپل از سراسر جهان به سن خوزه خواهند آمد تا با هزار نفر از برترین مهندسان نرم افزاری اپل، در کارگاه‌های آموزشی و جلسات تعاملی شرکت کنند و از برترین متد‌های برنامه‌نویسی روز در کنار تجربیات ارزشمند و چالش‌های آنها در جریان توسعه‌ی اپلیکیشن‌های اپل مطلع شوند. همچنین اپل قرار است به مناسبت بازگشت مجدد این مراسم به سن خوزه، رویدادهای کوچک و بزرگی را در سطح شهر با همکاری مشاغل محلی انجام دهد تا شرکت‌کنندگان از تجربه‌ی غنی‌تری برخوردار شوند.

گفتنی است که علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم از اوایل فصل بهار قادر به ثبت نام خواهند بود که البته با توجه به ظرفیت محدود و تقاضای بسیار زیاد از سراسر جهان، تنها عده‌ی محدودی قادر به دریافت بلیط نهایی خواهند بود. گفتنی است که کنفرانس اصلی اپل در رویداد WWDC 2017 به طور زنده پخش خواهد شد و فیلم ضبط شده از کارگاه‌های آموزشی نیز از منابع مختلف قابل دریافت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*