آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6

اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج تا انتهای ماه جاری میلادی عرضه می‌شود

بر اساس یک توییت منتشرشده توسط نایب رییس سامسونگ در کشور ترکیه، تانسو یگن (Tansu Yegen) ، آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج (Galaxy S6 و Galaxy S6 edge) تا انتهای ماه کنونی میلادی عرضه خواهد شد. انتشار اندروید نوقا برای دو پرچمدار پیشین سامسونگ خبر بسیار خوشحال‌کننده‌ای محسوب می‌شود، چرا که این دو مدل جزو محصولات بسیار محبوب سامسونگ به شمار رفته و اکنون میلیون‌ها کاربر در سراسر دنیا دارند.

انتشار آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در حالی اتفاق می‌افتد که تنها چند هفته از عرضه نسخه نهایی اندروید 7 برای پرچمداران کنونی سامسونگ یعنی گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج می‌گذرد. عرضه این به روزرسانی حدود پنج ماه بعد از معرفی اندروید نوقا و مجهز شدن چند گوشی نکسوس به این نسخه و همچنین حدود چهار ماه بعد از عرضه گوشی گوگل پیکسل به همراه اندروید نوقا، اتفاق عجیبی نیست. علاوه بر سامسونگ، بسیاری دیگر از گوشی‌سازان برتر دنیا عرضه این به روزرسانی سیستم عامل را برای بهترین گوشی های خود به ماه ژانویه و فوریه (دی و بهمن امسال) موکول کرده‌اند.

تانسو یگن (با نام کاربری TansuYegen@) در روز هشتم فوریه (بیستم بهمن ماه) تصویری را در حساب کاربری خود در توییتر منتشر و طی آن به برنامه آتی سامسونگ برای عرضه به روزرسانی اندروید 7 برای گوشی های سری گلکسی اشاره کرد:

  • گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در انتهای هفته دوم ماه فوریه
  • گلکسی اس 6 تا انتهای هفته سوم ماه فوریه
  • گلکسی اس 6 اج پلاس به همراه گلکسی نوت 5 تا انتهای هفته سوم ماه فوریه
  • گلکسی اس 6 اج تا انتهای هفته چهارم ماه فوریه
  • گوشی های سری A گلکسی در ماه می (اردیبهشت 96)
  • گوشی های سری J گلکسی در ماه جولای (تیر 96)

با استفاده از این لینک می‌توانید یک کپی را از توییت منتشرشده توسط تانسو یگن، در وب سایت تخصصی XDA Developers مشاهده کنید.

آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6انتشار آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را باید اتفاقی بسیار خوشحال‌کننده دانست، چرا که این دو گوشی از بسیاری جهات با پرچمداران کنونی سامسونگ تشابه دارند. در تمامی این گوشی ها طراحی دل‌چسب بدنه با شیشه و فلز به چشم می‌خورد. همچنین از هر سری، یکی از محصولات به صفحه نمایش منحنی مجهز شده است. در هر چهار گوشی شاهد دوربین‌های قدرتمندی هستیم که تصاویر خارق‌العاده‌ای را ضبط می‌کنند. به عنوان دو ویژگی جدید به کار رفته در پرچمداران کنونی، که در گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج وجود ندارند، باید به قابلیت اتصال کارت حافظه جانبی و ضدآب‌ بودن اشاره کرد.

عرضه آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و همچنین کاهش قیمت، یک گوشی ارزشمند از آن ساخته‌اند

نکته جالب اینجاست که انتشار آپدیت اندروید 7 برای گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج در حالی اتفاق می‌افتد که اکنون شاهد فروش این دو گوشی با تخفیف‌هایی استثنایی در سراسر اروپا هستیم. به عنوان نمونه اکنون می‌توان گلکسی اس 6 را به ازای مبلغ 340 دلار و گلکسی اس 6 اج را به ازای مبلغ 400 دلار و یا حتی کمتر از ebay خریداری کرد. اگرچه اکنون همه منتظر ارائه پرچمدار آتی سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 هستند، اما قیمت کاهش یافته و از طرفی دریافت اندروید نوقا، گلکسی اس 6 و گلکسی اس 6 اج را به انتخاب‌هایی مناسب تبدیل کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. پس مشکل کسائی که نوت ۵ داره چی میشود

  2. امروز ۱۷ فوریه ۲۰۱۷
    گالکسی s7 هنوز اندروید ۷ رو تو ایران نگرفته، اونوقت برای s6 آخر فوریه میاد؟!!!!!!

    • دوست عزیر این خبر درباره عرضه جهانی هست و اشاره‌ای به ایران نشده داخلش

      • خوانندگان سایت شما فارسی زبان هستند و اکثراً در ایران زندگی میکنند.
        خبرهای آپدیت اگر مربوط به ایران باشه،مسلماً پربیننده تر و جذاب تره.
        برای ما چه اهمیتی داره که تو کشورهای دیگه آخر فوریه آپدیت بگیرند؟
        راجع به آپدیت s7 و s6 در ایران چه اطلاعی داریم؟
        تقریبا هیچ اطلاعی نداریم….

        • افشین جان اکثر گلکسی هایی که تو ایرانن، شماره سریال امارات و ترکیه و چین و باقی کشورای آسیایی رو دارن.
          بنابراین دونستن برنامه‌ی انتشار برای این کشورها میتونه سرنخی باشه برای این که زمان دریافت آپدیت رو بدونید.