تصاویر واقعی هواوی پی 10

تصاویر واقعی هواوی پی 10 به لطف دریافت تاییدیه FCC منتشر شد

هواوی پی 10 (Huawei P10) تا چند روز دیگر و در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا معرفی خواهد شد، اما شایعات آن پس از درز تصاویری از پرچمدار آینده کمپانی هواوی به رنگ‌های آبی، طلایی و سبز شکل جدی‌تری به خود گرفت. حالا به لطف دریافت تاییدیه FCC توسط این گوشی، می‌توانیم تصاویر واقعی هواوی پی 10 را ببینیم.

تصاویر واقعی هواوی پی 10 ، عدم وجود اسکنر اثر انگشت در قاب پشتی را تایید می‌کند

تصاویر واقعی هواوی پی 10 چیزهایی را به ما نشان می‌دهند که پیشتر در مورد آن‌ها نمی‌دانستیم. از نظر ظاهری تفاوت خیلی چشمگیری بین این نسل با نسل قبلی گوشی هواوی وجود ندارد. شاید بزرگترین تغییر را بتوان به حذف اسکنر اثر انگشت از قاب پشتی این گوشی نسبت داد که در مدل P9 شاهد جایگیری آن در زیر دوربینبودیم. بدنه‌ی این گوشی به طور کامل آلومینیومی است و خطوط آنتن نیز در اطراف بدنه دیده می‌شوند. دوربین دوگانه در قسمت بالایی و سمت چپ پی 10 قرار گرفته است که به نظر می‌رسد کمپانی لایکا بار دیگر به عنوان طراح و سازنده آن‌ها معرفی شود. کلیدهای ولوم و پاور در سمت راست دستگاه هستند و سمت چپ نیز برای اسلات سیم کارت / کارت حافظه میکرو اس دی رزرو شده است.

هواوی پی 10 به طور کامل موفق به دریافت تاییدیه FCC شده است تا ما بتوانیم به لطف آن حتی فضای داخلی این گوشی را نیز مشاهده کنیم. در زیر می‌توانید دو اسلات سیم کارت را مشاهده کنید که یکی از آن‌ها به صورت مشترک بین سیم کارت و کارت حافظه استفاده خواهد شد. همچنین می‌توانید مادربرد گوشی را نیز در تصاویر مشاهده کنید. البته نکته‌ی مبهم چیپست این گوشی است که نمی‌توانیم به جهت بی کیفیت بودن تصاویر واقعی هواوی پی 10 آن را تشخیص دهیم، هرچند ما این را می‌دانیم که هواوی از چیپست Kirin 960 در زیر قاب این گوشی استفاده خواهد کرد.

از دیگر نکات قابل ذکر این تصاویر می‌توان به وجود جک 3.5 میلی‌متری هدفون، اسپیکر و درگاه ورودی USB نوع C در قسمت زیرین این گوشی اشاره کرد. به طور کلی به نظر می‌رسد این گوشی ندر مدل‌های مختلفی همراه با حافظه رم و حافظه داخلی متفاوت روانه بازار خواهد شد که تا چندی دیگر از آن‌ها مطلع خواهیم شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اگه این باشه امسال اصلا نمیتونه با بقیه پرچمدارا رقابت کنه..سال ۲۰۱۷ و اینهمه حاشیه بالاپایینش زیاد!!!