سامسونگ اسمارت فون گلکسی آلفا را 13 مرداد معرفی خواهد

برخلاف شایعات که زمانی در میانه آگوست برای معرفی گلگسی آلفا پیش‌بینی می‌شد، سامسونگ آن را زودتر در تاریخ 13 مرداد به بازار معرفی خواهد کرد.گلکسی الفا هرچند بدنه ای فلزی ندارد اما از عکس هایی که به بیرون درز کرده میتوان به طور قطع گفت که از فلز در ساخت کناره های گوشی استفاده شده است.

معمولا در این موقع از سال همه انتظار فبلتی جدید از سری نوت را دارند اما سامسونگ با معرفی گلکسی الفا این روند را تغیر داده و معرفی نوت جدید خود را به سپتامبر موکول کرده است.

سامسونگ با معرفی گلکسی الفا این امتیاز را دارد تا زمان معرفی نوت 4 حواشی مربوط به گلکسی الفا را تمام کند و خود را برای معرفی پرچمدار جدید خود اماده کند.

هر چند نمیتوان از گلکسی الفا انتظار یک پرچمدار را داشت اما این گوشی چیزی بیشتر از دیگر گوشی های رده متوسط بازار و اسمارت فونی در حد گلکسی s5 mini است.

از جمله مشخصاتی که از گلکسی آلفا به بیرون درز کرده میتوان به صفحه 4.8 اینچی با رزولیشن 720p،حافظه 32 گیگابایتی غیر قابل ارتقا و اسکنر اثر انگشت که قبلا در گلکسی s5 مشاهده کرده بودیم اشاره کرد.برای اطلاعات بیشتر این گوشی باید 4 روز دیگر صبر کنیم. سامسونگ با معرفی این گوشی در اگوست خود را برای معرفی پرچمدار بعدی سری نوت اماده میکند.

منبع: phonearena