6 نکته برای افرادی که قصد خرید خانه دارند

خانه دار شدن برای اولین بار، برای تمام افراد جذاب میباشد اما ممکن است به دلیل عدم تجربه اشتباهاتی را مرتکب شوند که در انتها برای آنان پشیمانی به دنبال داشته باشد. با ما همراه باشید تا مروری بر راه های جلوگیری از این اشتباهات هنگام خرید خانه داشته باشیم.

با عقل تصمیم بگیرید نه قلب

خیلی از افراد که برای مرتبه اول قصد خرید خانه دارند به دلیل شوق و اشتیاق، احساسی رفتار میکنند و خیلی از موارد مهم و کاربردی را فراموش میکنند. شما قرار است از مکان قبلی نقل مکان کنید و برای مدتی نسبتا طولانی در این خانه زندگی کنید. بنابراین نباید صرفا خانه دار شدن شما را فریب بدهد و تحت تاثیر این امر، از دقت کردن به مسائل دیگر غافل شوید.

6_نکته_برای_افرادی_که_قصد_خرید_خانه 2

فرهنگ همسایگان جدید را فراموش نکنید

از موارد بسیار مهم که اکثر افراد آن را فراموش میکنند، فرهنگ همسایگان خانه جدید شماست. شما قرار است با همسایگان خود به مدتی طولانی دیوار به دیوار باشید بنابراین نباید نوع فرهنگ و رفتار آنها را فراموش کنید. به طور مثال پسر جوانی که بدون ملاحظه صدای موسیقی خانه اش را زیاد میکند میتواند باعث آزار شما در خانه جدید شود.

تجهیزات خانه را بررسی کنید

شوق خرید خانه در خیلی از افراد باعث میشود از بررسی و تست کردن تجهیزات خانه غافل بشوند. شما باید قبل از خرید خانه موارد متعددی مانند: سیم کشی برق، لوله کشی و تست شیرهای آب، خط تلفن، درب ها و تجهیزات اتاق، دستشویی و حمام، پنجره ها و…را بررسی کنید تا در صورت مشکل با مشاورین املاک در میان بگذارید.

در خصوص محله تان تحقیق کنید

نوع محله در ماندگاری شما در خانه جدید بسیار تاثیر گذار است. در محله ای که امنیت کم است، تردد زیاد وسایل نقلیه از کوچه و خیابان باعث آلودگی صوتی میشود و در نزدیکی خانه شما تالارهای عروسی هستند و تا دیروقت سر و صدا میکنند، محله خوبی برای سکونت به حساب نمیاید. بنابراین همیشه قبل از خرید خانه وقتی برای تحقیق در محله بگذارید.

فراتر از بودجه خرید نکنید

شوق خرید خانه برای اولین بار، باعث میشود خیلی از افراد بودجه خود را از یاد ببرند. این افراد به خیال اینکه میتوانند از کسی قرض بگیرند یا اینکه احتمال دارد فلان بانک به آنها وام بدهد، خانه ای فراتراز بودجه خود میخرند و پس خرید خانه به مشکلات زیادی برمیخورند. پیشنهاد ما اینست که تنها روی بودجه فعلی خودتان سرمایه گذاری کنید و در صورتیکه منابع مالی دیگر برای خرید خانه قطعی نیست آنها را به حساب نیاورید.

6_1 نکته_برای_افرادی_که_قصد_خرید_خانه

خانه های متعددی را ببینید

خرید خانه برای اولین بار، معمولا باعث میشود به یکی دو بازدید اول اکتفا کنید. ممکن است شما با خود بگویید زمانی برای بازدید حضوری از خانه های مختلفرا در اختیار ندارید. برای حل این مسئله و صرفه جویی در وقت تان، میتوانید به سایت شابش مراجعه کرده و آگهی های املاک دارای تصاویر را مشاهده نمایید. همچنین با استفاده از بلاگ شابش، از مقالات، اخبار و مصاحبه های تخصصی این وب سایت دیدن کنید تا با افزایش اطلاعات خود در حوزه املاک، بتوانید یکی از بزرگترین تصمیم های زندگی تان که خرید خانه میباشد را اتخاذ نمایید.

پایان رپورتاژ آگهی/.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*