نامه دختر 7 ساله به گوگل برای کار و پاسخ رسمی ساندار پیچای به او

کلویی بریج واتر (Chloe Bridgewater) نام دختر 7 ساله اهل شهر هرفورد (Hereford) انگلستان است که علاقه بسیار او به دنیای ربات‌ها و تبلت کیندل فایر شرکت آمازون، سبب نوشتن نامه‌ای به گوگل برای کار شده است. به‌علاوه او تمایل زیادی به کار در محلی با صندلی‌های راحتی کیسه‌ای، ماشین‌‌های کارتینگ و سرسره‌ دارد؛ اما آیا مدیران پاسخی برای نامه دختر 7 ساله به گوگل دارند؟

بهتر است پیش از هر چیز تصویر این نامه که توسط پدرش، اندی بریج واتر (Andy Bridgewater) در اختیار وب‌سایت Business Insider قرار گرفته را با یکدیگر تماشا کنیم:

نامه دختر 7 ساله به گوگل

کلویی در این نامه از علاقه خود به دنیای کامپیوترها، نمرات بالا و فعالیت خوب کلاسی‌اش سخن گفته و دوست دارد در آینده و زمانی‌که بزرگتر شد، در شرکت گوگل کار کند. حس کنجکاوی در مورد دنیای ربات‌ها، باعث شده تا پدرش از او بخواهد که این نامه را برای گوگل بنویسد. علاقه بسیار او به رشته شنا و حضور در المپیک را نیز نباید فراموش کنیم!

ساندار پیچای شخصا به نامه دختر 7 ساله به گوگل پاسخ داده است

جذاب‌تر از نوشتن این نامه، پاسخ شخصی مدیر ارشد اجرایی گوگل یعنی ساندار پیچای (Sundar Pichai) و تشویق او به دنبال کردن رویاهایش است:

زمانی‌که مدرسه خود را تمام کردی، من منتظر درخواست تو برای کار در گوگل هستم!

تصویر زیر نیز پاسخ رسمی گوگل و ساندار پیچای را نشان می‌دهد که اندی از طریق شبکه اجتماعی LinkdedIn به اشتراک گذاشته است:

نامه دختر 7 ساله به گوگل

همراه با اشتراک این تصویر، اندی در لینکداین اذعان داشت که پاسخ گوگل به نامه دختر 7 ساله‌اش برای کلویی اهمیت بسیاری داشته و اعتماد به نفس او را تا حد زیادی افزایش داده چراکه او یک سال پیش و طی حادثه‌ای، با یک خودرو تصادف کرده بود.

علاقه بسیار کلویی به شرکت گوگل از جایی آغاز شد که او در رابطه با شرایط محلی ایده‌آل برای کار کردن با پدرش صحبت کرده بود. در حال حاضر اندی در واحد فروش کارخانه‌ای که مسئول تولید بخش‌های مختلف خنک‌‌کننده‌ها است، کار می‌کند.

زمانی‌که او این سوال را از من پرسید، من گوگل را به عنوان محلی مناسب برای کار کردن معرفی کردم.

ویژگی‌های بسیار خوب شرکت گوگل سبب شد تا کلویی بعد از انتخاب آن برای کار در آینده، به پیشنهاد پدرش نامه‌ای را بنویسد. جالب است بدانید که او در انتهای نامه خود اشاره کرده که تاکنون، فقط یک‌بار، مشابه این نامه را برای بابانوئل نوشته است!

نامه دختر 7 ساله به گوگل

اندی و کلویی 7 ساله

حال توجه ساندار پیچای به این نامه باعث شده تا کلویی تلاش مضاعفی برای ورود به گوگل در آینده داشته باشد. به‌ گفته اندی نیز کلویی تلاش دارد تا با حضور در تلویزیون، راهی برای ورود به مقر این شرکت در سیلیکون ولی پیدا کند. هرچند، اندی با این موضوع شدیدا مخالف بوده و دوست دارد کلویی با تمرکز روی تحصیل، مهارت‌ها و توانایی‌هایش را پرورش دهد. با این‌حال او می‌خواهد مهارت‌های تکنولوژیکی خود را افزایش داده و به سطحی برابر با فرزندش برساند.

نامه دختر 7 ساله به گوگل مورد توجه بسیاری از رسانه‌ها قرار گفته و به‌نظر در آینده، باز هم شاهد انتشار اخبار بیشتری در این زمینه باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*