تایید وجود قابلیت شارژ بیسیم در آیفون 8 با عضویت اپل در WPC

تایید وجود قابلیت شارژ بیسیم در آیفون 8 با عضویت اپل در WPC

به تازگی نام کمپانی اپل به صورت رسمی در لیست اعضای کنسرسیوم نیروی وایرلس (WPC) ثبت شد و از همین رو، شایعات وجود قابلیت شارژ بیسیم در آیفون 8 نیز قوت گرفتند. همانطور که سایت 9to5Mac گزارش می‌دهد، گویا اپل مدت بسیار کمی است که در این کنسرسیوم عضو شده، چراکه لیست هفته‌ی پیش آن‌ها شامل نام این کمپانی نبوده است.

در هفته‌ی گذشته یک پیام افشا شده ادعا کرد که اپل در حال تلاش برای افزودن قابلیت شارژ بیسیم به سه آیفونی که در سال 2017 عرضه خواهند شد، است. این تکنولوژی ممکن است مشابه با آنچه که در اپل واچ به کار گرفته شده، باشد. در عین حال، برخی گزارشات بیان کرده‌اند که قابلیت شارژ بیسیم در آیفون 8 به گونه‌ای خواهد بود که می‌تواند دستگاه‌ها را از فاصله‌ی نزدیک نیز شارژ کند.

کنسرسیوم نیروی وایرلس گروهی است که Qi را ایجاد کرده‌اند؛ استاندارد شارژ وایرلس که با استفاده از نیروی القایی، انرژی را به دستگاه ارسال می‌کند و نیازی به سیم ندارد. سامسونگ، لنوو، نوکیا، ایسوس و کنون نیز از دیگر اعضای این کنسرسیوم هستند. انتظار می‌رود که امسال اپل از سه مدل جدید آیفون 8 رونمایی کند که دو مدل از آن‌ها، مدل‌های ارتقا یافته‌ی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هستند و مدل سوم نیز یک مدل برتر با صفحه نمایش خمیده‌ی OLED خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*