به زودی اندروید 7 برای چند گوشی‌ میان‌رده هواوی عرضه می‌شود

هواوی اکنون مشغول تست نسخه بتا اندروید 7 نوقا برای گوشی آنر 5 سی (Honor 5c) در کشور اوکراین است. در این آزمایش که به صورت محدود انجام می‌گیرد، کمپانی سازنده در نظر دارد تا از آمادگی این رام برای انتشار به صورت رسمی اطمینان حاصل کند تا به این وسیله میان‌رده فلزی و جذاب خود را هر چه زودتر به نسخه‌ای پایدار از اندروید 7 مجهز کند. خبر خوب اینجاست که در کنار آپدیت آنر 5 سی ، چند میان‌رده دیگر هواوی نیز به اندروید نوقا مجهز خواهند شد.

عرضه رسمی آپدیت آنر 5 سی احتمالا به اواخر ماه مارس موکول خواهد شد

این آزمایش که همچنین با نام GT3 نیز شناخته می‌شود، از روز سیزدهم فوریه آغاز شده و تا بیست و چهارم همین ماه ادامه خواهد داشت. آقای ایوانیک (Ivanik) به عنوان هماهنگ‌کننده محلی هواوی به این نکته اشاره کرد که بعد از اتمام آزمایش، آنالیز و رفع عیب‌های احتمالی یافت‌شده، عرضه‌ی آن حدود دو هفته زمان خواهد برد. به این ترتیب احتمالا شاهد عرضه آپدیت آنر 5 سی به صورت رسمی در اواخر ماه مارس خواهیم بود. در اسکرین شات‌های زیر شاهد نمایی از اندروید 7 و نسخه پنجم رابط کاربری EMUI هستید.

نکته خوشحال‌کننده اینجاست که علاوه بر آنر 5 سی، به زودی شاهد عرضه جدیدترین به‌روزرسانی سیستم عامل اندرید برای چند مدل دیگر از میان‌رده‌های اقتصادی هواوی خواهیم بود که شامل سه مدل زیر خواهد شد:

هنوز نمی‌توان درباره زمان عرضه نسخه بتا و سپس نسخه پایدار اندروید 7 برای این دسته از میان‌رده‌های هواوی اظهار نظری کرد، اما در هر صورت قطعی شدن ارائه‌ی این به‌روزرسانی برای آنها، بسیار امیدوار‌کننده است؛ برای آگاهی از زمان دقیق عرضه، با ما همراه باشید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. با سلام گوشی من Huawei GT3 ابدیت برای گوشی من میاد؟

  2. گوشی huawei p9گوشی پرچمدار است ولی شما جزو میان رده نوشتید متما هستید گوشیhuawei p9 liteنیست لطفا درست کنید ممنون

  3. مثل اینکه این پست اشتباه است huawei p9که پرچمدار است میان رده نیست شما نوشتید میان رده شما منظورتانhuawei p9 lite