مدل جدید ال جی K8 V موفق به گذراندن تست‌های FCC شد

مدل جدید ال جی K8 V موفق به گذراندن تست‌های FCC شد

گوشی هوشمند جدیدی از برند ال جی موفق به گذراندن تست‌های کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) در ایالات متحده‌ی آمریکا شده است. هر دیوایسی که قرار است در این کشور عرضه شود، باید استانداردهای تعیین شده توسط این نهاد را در خود داشته باشد و حالا این محصول با شماره مدل LG-VS501 موفق به کسب این تاییدیه شده است.

در حال حاضر هنوز هیچ صحبت و نشانه‌ی مشخصی از این که دیوایس جدید ال جی مربوط به کدام سری از اسمارت فون‌های این کمپانی کره‌ای است، در دسترس نیست. اما با توجه به این که شماره مدل LG-VS501 برای آن به ثبت رسیده است و نسل قبلی گوشی ال جی K8 V عرضه شده توسط اپراتور ورایزن دارای شماره مدل LG-VS500 بود، منطقی به نظر می‌رسد که انتظار عرضه‌ی این محصول به عنوان مدل جدیدی از آن دیوایس قبلی را داشته باشیم.

نسل جدید ال جی K8 V نمایشگری ۵ اینچی خواهد داشت

مدل جدید ال جی K8 V موفق به گذراندن تست‌های FCC شد

مدل اولیه‌ی ال جی K8 V در ماه دسامبر سال گذشته‌ی میلادی توسط این کمپانی معرفی شد و حالا گویا باید انتظار رونمایی از مدل ۲۰۱۷ آن را نیز داشته باشیم. از لحاظ مشخصات سخت افزاری نیز این مدل به عنوان یک گوشی میان رده، از آمار و ارقام قابل قبولی برخوردار است و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۴۲۵ به عنوان تراشه‌ی اصلی، یک نمایشگر ۵ اینچی با رزولوشن اچ دی، ۱.۵ گیگابایت حافظه‌ی رم و فضای ذخیره‌سازی داخلی به میزان ۱۶ گیگابایت به عنوان مشخصات آن یاد شده است.

مدل ۲۰۱۷ ال جی K8 V به طور پیش‌فرض دارای سیستم عامل اندروید نوقا خواهد بود و از لحاظ امکانات تصویربرداری نیز دو دوربین ۱۳ و ۵ مگاپیسکلی به ترتیب به عنوان دوربین اصلی و دوربین مخصوص تصویربرداری سلفی، برای آن به ثبت رسیده است. این گوشی از یک باتری با ظرفیت شارژدهی ۲۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی برخوردار خواهد بود که با توجه به نمایشگر اچ دی و نسبتا کوچک آن، تقریبا کافی به نظر می‌رسد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*