سامسونگ گلکسی ایکس کاور 4 با رم دو گیگابایتی در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

سامسونگ گلکسی ایکس کاور 4 با رم دو گیگابایتی در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

ماه گذشته یکی از گوشی های جدید سری گلکسی سامسونگ موفق شد تاییدیه‌ی وای فای را دریافت کند و با توجه به این که شماره مدل SM-G390F برای آن محصول درج شده بود، انتظار می‌رود که این گوشی همان گلکسی ایکس کاور 4 (Samsung Galaxy Xcover 4) باشد که مدتی درباره‌ی آن صحبت می‌شود. حالا همان دیوایس با همان شماره مدل در تست بنچمارک گیک بنچ حاضر شده است.

اولین نکته‌ی جذابی که در نتایج این تست بنچمارک دیده می‌شود، این است که گلکسی ایکس کاور 4 به سیستم عامل اندروید نوقا مجهز خواهد شد و این خبر خوشحال‌کننده‌ای برای افرادی است که منتظر این محصول هستند. البته در کنار این ورژن که توسط نهاد وای فای نیز فاش شده بود، نتایج گیک بنچ مشخصات دیگری را نیز برملا می‌کنند که برخورداری از ۲ گیگابایت حافظه‌ی رم، یکی از مهمترین آنها به شمار می‌رود.

سامسونگ گلکسی ایکس کاور 4 با رم دو گیگابایتی در بنچمارک گیک بنچ دیده شد

پردازنده‌ی اگزینوس ۷۵۷۰ که در فرکانس ۱.۴ گیگاهرتزی کلاک شده است، به عنوان تراشه‌ی اصلی این محصول هوشمند حضور خواهد داشت. متاسفانه در حال حاضر به غیر از این مشخصات محدود، اطلاعات دیگری از گلکسی ایکس کاور 4 منتشر نشده است و برای دانستن قیمت، تاریخ عرضه، قابلیت‌های فنی نظیر امکانات تصویربرداری و سنسورهای بیوزیستی و البته برای تماشای اولین تصاویر از این محصول، احتمالا باید چند هفته‌‌ی دیگر منتظر بمانیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. از وقتی یادم میاد ایکس کاور فقط اخبار بوده و توی ایران ندیدم …