شیائومی در هند

قدم‌های بلند شیائومی در هند ؛ تبدیل‌شدن به دومین فروشنده بزرگ در دومین کشور پرجمعیت دنیا

کمپانی شیائومی (Xiaomi) اخیرا اعلام کرده که به دومین فروشنده بزرگ گوشی های هوشمند در هند در آخرین ربع سال 2016 میلادی تبدیل شده است. این موفقیت را می‌توان به طور عمده مدیون فروش بالای مدل‌های مختلف ردمی 3 اس (Redmi 3S) دانست. فروش این گوشی از زمان عرضه در سال گذشته، در کمتر از شش ماه به سه میلیون دستگاه رسید تا نقشی مهم را در افزایش فروش شیائومی در هند ایفا کند.

این گزارش توسط شرکت بین‌المللی داده (IDC) ارائه شده است. در این گزارش شاهد جزییات بیشتری از میزان فروش شیائومی در هند هستیم، چنان‌که اعلام شده اکنون کسب مقام دومی در بازار گوشی های هوشمند این کشور با رسیدن به سهم 10.7 درصد از کل فروش بازار در ربع آخر سال 2016 ممکن شده است. اکنون شاهد رشد سریع شیائومی در این بازار هستیم، چرا که سهم آن در دوره زمانی یکسان در سال 2015 میلادی، تنها 3.3 درصد بوده است. در حال حاضر صادرات سال به سال این کمپانی با رشد پی در پی به میزان 15.3 درصد در ربع چهارم سال 2016، به سه برابر افزایش پیدا کرده است.

کسب مقام دومی فروش شیائومی در هند، تنها طی دو سال

فروش گوشی‌های شیائومی در هند از سال 2014 آغاز شد. از آن زمان این کمپانی به بزرگترین فروشنده آنلاین گوشی‌های هوشمند در هند تبدیل شده و اکنون در حال هموار کردن راه خود در بازار موبایل این کشور در حالت کلی است. این کمپانی همچنین اخیرا +Redmi 3S را به عنوان نسخه غیر آنلاین گوشی محبوب ردمی 3 اس پرایم عرضه کرده است. تقریبا تمامی گوشی‌های ردمی 3 اس فروخته شده در هند، در همین کشور ساخته شده‌اند؛ گفتنی است ردمی نوت 4 نیز اخیرا در بازار هند ارائه شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*