ظرفیت باتری ال جی جی 6

ظرفیت باتری ال جی جی 6 مشخص شد؛ بیش از 3200 میلی‌آمپر خواهد بود

هر روزی که می‌گذرد به رونمایی از گوشی ال جی جی 6 (LG G6) در تاریخ 26 فوریه (8 اسفند ماه) در خلال برگزاری نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا نزدیک‌تر می‌شویم و اطلاعات تازه‌ای از آن همانند قطعه‌ای از پازل به دست می‌آید. امروز محور اصلی صحبت ما یکی از مهم‌ترین مباحث مربوط به گوشی های هوشمند، یعنی باتری است. در اینجا قصد داریم ظرفیت باتری ال جی جی 6 را واکاوی کنیم.

به نقل از گزارش تازه انتشار یافته توسط رسانه‌های کره‌ای و اطلاعاتی که از یک مقام مسئول به دست رسیده، ظاهرا ظرفیت باتری ال جی جی 6 بیش از 3200 میلی‌آمپر ساعت خواهد بود. این باتری می‌تواند با هر بار شارژ 12 ساعت وبگردی را برای کاربران به ارمغان بیاورد، هرچند پس از رونمایی رسمی ما باید این گوشی را بررسی کاملی کنیم. در هر صورت این گزارش ادعا می‌کند که باتری ال جی جی 6 ، بزرگ‌ترین باتری به کار رفته در گوشی های سری G این غول کره‌ای است.

ظرفیت باتری ال جی جی 6 حدود 3300 میلی‌آمپر بوده و می‌تواند تا 12 ساعت وبگردی را به ارمغان آورد

بدیهیست که ظرفیت این باتری می‌تواند چیزی بین 3200 میلی‌آمپر ساعت الی 3300 میلی‌آمپر ساعت یا حتی بیشتر از آن باشد، اما به نظر ما محتمل‌ترین گزینه همان 3300 میلی‌آمپر خواهد بود. لازم به ذکر است باتری گوشی ال جی جی 5 (LG G5)، پرچمدار سال گذشته شرکت ال جی در حدود 2800 میلی‌آمپر ساعت بود و حالا با توجه به نمایشگر بزرگتر 5.7 اینچی با رزولوشن 2880×1440 پیکسلی گوشی G6، چنین افزایشی در ظرفیت باتری گوشی می‌تواند نویدبخش استفاده هرچه بیشتر از آن باشد.

با توجه به شایعات گذشته، باتری این گوشی برخلاف ال جی وی 20 (LG V20) و ال جی جی 5 غیرقابل تعویض خواهد بود. این گوشی دارای تاییدیه IP68 برای مقاومت در برابر آب، گرد و غبار است و به همین جهت خبری از طراحی ماژولار نخواهد بود. همچنین ال جی برای سردسازی دمای داخلی این گوشی و جلوگیری از فاجعه گلکسی نوت 7، در زیر قاب این گوشی لوله‌های مسی را قرار داده که می‌توانند به خوبی دمای داخل را تا 6 الی 10 درصد کاهش دهند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*