به زودی شاهد مدل جدیدی از گوشی نوکیا 3310 خواهیم بود!

به زودی شاهد مدل جدیدی از گوشی نوکیا 3310 خواهیم بود!

وقتی صحبت از گوشی های خاطره انگیز و نوستالژیک می‌شود، این گوشی های بسیار مقاوم نوکیا هستند که زمانی تمام بازارهای جهانی را به تسخیر خود درآورده بودند. حالا خبر خوب این است که بعد از مشخص شدن عرضه‌ی مجدد سری ان نوکیا، گویا گوشی نوکیا 3310 (Nokia 3310) نیز قرار است بار دیگر وارد چرخه‌ی تولید و فروش شود!

نوکیا 3310 برای اولین بار حدود هفده سال پیش معرفی شد و یک باتری بسیار کارآمد در کنار طراحی مقاوم آن که امروزه به یک ظاهر نوستالژیک تبدیل شده است، از مشخصات بارز آن به شمار می‌رفت. اما عرضه‌ی این گوشی نیز سال ها پیش متوقف شد و جالب است بدانید که در آن زمان، حتی نوکیا از نمایشگر رنگی نیز برای تولید این محصول استفاده نکرده بود!

حالا مشخص شده است که گویا کمپانی اچ ام دی گلوبال که در حال حاضر مالکیت گوشی‌های ساخته شده توسط برند فنلاندی را در اختیار دارد، قصد دارد مدل جدیدی از نوکیا 3310 را با طراحی مدرن و قابلیت‌های جدید در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون (MWC 2017) که تا کمتر از یک ماه دیگر برگزار میشود، مجددا رونمایی کند تا یکی دیگر از محبوب‌ترین مدل‌های قدیمی نوکیا نیز با بازگشت به بازار، مجددا قابل سفارش باشد.

به زودی شاهد مدل جدیدی از گوشی نوکیا 3310 خواهیم بود!

در کنفرانس این کمپانی که احتمالا در روز ۲۶ فوریه (۸ اسفند ماه) و به همراه تعداد زیادی از کمپانی‌های مطرح دیگر دنیای موبایل برگزار خواهد شد، سری جدید گوشی نوکیا 3310 به روی صحنه خواهد رفت و قرار است یک طراحی کاملا جدید برای آن در نظر گرفته شده باشد. با وجود این که این طراحی در زمان خود تقریبا کامل و بدون نقض به شمار می‌رفت، اما مطمئنا کاربران امروزی کار سختی برای ارتباط برقرار کردن با آن خواهند شد و اعمال تغییرات اساسی، ضروری به نظر می‌رسد.

البته در حال حاضر هنوز مشخص نیست که دقیقا چه اتفاقی برای این محصول رخ می‌دهد و هنوز نمی‌دانیم که آیا مدل ۲۰۱۷ گوشی نوکیا 3310 قرار است دارای یک نمایشگر رنگی لمسی، قابلیت اجرای اپلیکیشن، دوربین، قابلیت اتصال به شبکه‌ی اینترنت موبایل و دیگر امکانات امروزی باشد و یا باز هم تنها قرار است شاهد یک موبایل ساده با قابلیت‌های کافی برای برقراری تماس و پیام متنی باشیم.

قیمت مدل ۲۰۱۷ گوشی نوکیا 3310 چه قدر خواهد بود؟

گفته می‌شود که این محصول با قیمت ۵۹ یورو (حدود ۶۳ دلار) در کشورهای اروپایی به فروش خواهد رسید و هنوز مشخص نیست که آیا کمپانی سازنده برای فروش آن در دیگر نقاط جهان برنامه‌ی خاصی دارد و یا خیر. لازم است بدانید که یکی از سخنگویان رسمی اچ ام دی گلوبال نیز از اظهار نظر در این باره خودداری کرده و اعلام نموده است که نمی‌تواند درباره‌ی شایعات و گمانه‌زنی‌های مختلف صحبت کند.

به هر حال این دوره از کنگره‌ی جهانی موبایل از تاریخ ۲۷ فوریه تا ۲ مارس (نهم تا دوازدهم اسفند ماه) برگزار خواهد شد و با حضور تعداد زیادی از تولیدکنندگان برترین اسمارت فون‌های جهان، احتمالا می‌توانیم شاهد محصولات بسیار جذابی باشیم که شاید گوشی نوکیا 3310 نیز یکی از آنها باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. وقعا این کار این شرکت برام خیلی تعجب آوره که بخای همچین گوشی رو دوباره بازسازی کنی و مثلا یه پردازنده وقتر بزاری روش تا به چی برسی واقعا کل خوبی این گوشی باتری و آنتن دهی قوی اون بود و از همه مهمتر زمانی که همچین گوشی های سطح بالایی دست مردم نبود الان با یه دوربین ضعیف و پردانزده یکم قویتر بیاد کسی حاضر نمیشه همچین گوشی رو بخره با این کارشون فقط میخان از اعتبار نوکیا برای فروش گوشی هاشون استفاده کنن

  2. مهمترین عامل موفقیت فروش این گوشی ۳۳۱۰ جدید نوکیا باید مانور روی یک باتری بسیار قدرتمند،چراغ قوه ای مانند چراغ قوه قدرتمند کوهنوردی، بدنه بسیار محکم و قدرتمند و ضد آب و گرد و خاک و استفاده از آن به عنوان چکش و جاسازی یک سری ابزار مهندسی مثل متر و فاصله یاب و تراز لیزری و محاسبه وزن اشیاء بر روی صفحه نمایش با دقت ترازوهای طلا فروشی،ارتفاع سنج،فشارسنج،دماسنج وجی پی اس و از همه مهمتر جاسازی چند گیرنده آنتن بسیار قوی در نقاط خارج از شهر مشابه گجت GO TENNA گوتِنّا
    از نوکیا خبرهای بیشتری بگذارید چون یادآور خاطرات خوش گذشته هست و روحیه آدمو شاد میکنه! ممنون