گوشی G6 پرچمدار قابل اعتماد ال جی

تیزر جدید ال جی، گوشی G6 را قابل اعتماد توصیف می‌کند

گوشی ال جی جی 6 (LG G6) مسئولیت سنگینی را روی دوش خود خواهد داشت. پس از عدم موفقیت ال جی در بازاریابی گوشی ال جی جی 5 (LG G5) با آن ایده‌ی ماژولار کم‌استفاده‌ای که داشت (و البته موفقیت گوشی موتورولا موتو زد با ماژول‌های بسیار کاربردیش)، پرچمدار جدید این غول کره‌ای دنیای فناوری به شدت نیازمند قابلیت‌هایی است که بتواند کاربران را به سمت خود بکشاند. این درحالی‌ست که شاید طرفداران پر و پا قرص و حرفه‌ای گوشی های هوشمند بی‌صبرانه در انتظار رونمایی از پرچمدار سامسونگ گوشی گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) هستند، به خصوص پس از آن که اعلام شد این گوشی نخستین محصول حامل چیپست اسنپدراگون 835، پرچمدار چیپست های موبایلی کمپانی کوالکام، خواهد بود و گوشی G6 از مدل ضعیف‌تر اسنپدراگون 821 بهره می‌برد.

گوشی G6 پرچمدار قابل اعتماد ال جی

سامسونگ هنوز هم نگران تاثیرات منفی گلکسی نوت 7 بر روی کسب و کار خود است، چرا که این قضیه روزنه کوچکی را برای شرکت‌هایی نظیر ال جی و اچ تی سی باز گذاشته است تا بتوانند پرچمداری اندروید در سال 2017 میلادی را از برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان بربایند. حال به نظر می‌رسد که کمپانی ال جی به شدت بر روی قابل اطمینان بودن گوشی خود کار کرده است تا از این حیث نسبت به سامسونگ آن را برتر سازد. در همین راستا کره‌ای‌ها اواخر شب گذشته تیزری تبلیغاتی را منتشر کرده‌اند که در آن می‌توانیم عبارت “Reliability. Check. Check. Check” را مشاهده کنیم؛ این جمله نویدبخش عرضه یک پرچمدار بسیار قابل اطمینان است.

از جمله مشکلاتی که پرچمداران پیشین ال جی با آن دست به گریبان بودند، می‌توان به مشکل Bootloop یا حلقه بوت در ال جی جی 4 و البته ال جی جی 3 اشاره کرد. علاوه بر این که هدف از ساخت گوشی G6 یک محصول قابل اعتماد بوده است، ظاهرا ال جی برنامه‌ریزی کرده تا برای هر یک از گوشی‌های پرچمدار خود، یک نمایشگر جایگزین به صورت رایگان اهدا کند. در ویدیویی که ماه گذشته مربوط به گوشی G6 منتشر شده بود، ما مشاهده کردیم که صاحبان گوشی‌های ال جی بیشتر تمایل به قابل اطمینان بودن این گوشی داشتند. آن‌ها در تیزر ویدیویی مذکور اعلام کردند که نمی‌خواهند برای تعمیر یک نمایشگر شکسته شده مبلغی را بپردازند. هرچند که انتظار می‌رود ال جی برای استحکام نمایشگر این گوشی از محافظ گوریلا گلس 5 استفاده کرده باشد، اما ظاهرا تعویض آن برای کاربران رایگان تمام خواهد شد.

مشخصات فنی گوشی G6

ال جی در 26 فوریه (8 اسفند ماه) و در نمایشگاه MWC 2017 بارسلونا از گوشی G6 خود رونمایی خواهد کرد. ما انتظار داریم که این گوشی مجهز به یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح 1440×2880 پیکسل و یک نسبت تصویر 18:9 باشد. از دیگر مشخصات و قابلیت‌های احتمالی پرچمدار آینده گوشی‌های ال جی باید به تاییدیه مقاومت در برابر آب، پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، دوربین دوگانه (16 و 8 مگاپیکسلی)، اسکنر اثر انگشت، درگاه USB نوع 3 و همچنین یک رم 4 گیگابایتی اشاره کرد. علاوه بر این اطلاعات به دست آمده حاکی از آن است که نباید انتظار ماژولار بودن این گوشی را همانند نسل فعلی گوشی G5 داشته باشیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*