هواوی پی 10 پلاس

هواوی پی 10 پلاس مجهز به رم عظیم 8 گیگابایتی خواهد بود

هواوی پی 10 پلاس (Huawei P10 Plus) مدل قدرتمندتر و بزرگ‌تر هواوی پی 10 (Huawei P10) است که بدون شک پرچمداران آینده شرکت چینی هواوی لقب خواهند گرفت. حال شب گذشته مشخصاتی از این محصول به بیرون درز پیدا کرده است که مرور آن‌ها خالی از لطف نیست. این مشخصات به واسطه توییت فردی با نام کاربری Geek Savaje منتشر شده است و خود کمپانی هواوی اظهار نظر رسمی را در این باره نداشته است. بنابراین احتمال شایعه بودن آن هم وجود خواهد داشت.

اگر این گزارش واقعیت داشته باشد، گوشی هواوی پی 10 پلاس از یک نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح QHD یا 2560×1440 پیکسل بهره خواهد برد که با یک رم عظیم 8 گیگابایتی و همچنین حافظه داخلی بسیار مناسب 256 گیگابایتی روانه بازار می‌شود. علاوه بر این، اندروید 7 به صورت پیشفرض بر روی فبلت پرچمدار آینده کمپانی هواوی نصب خواهد بود و دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی نیز بر روی قاب پشتی این دستگاه به چشم می‌خورد. فلاش دوگانه نیز بخشی از مجموعه دوربین پشتی این گوشی است و یک دوربین 8 مگاپیکسلی نیز در قسمت جلویی به کار گرفته شده تا کاربران بتوانند مکالمات ویدیویی انجام داده و تصاویر سلفی خودشان را با آن تهیه کنند.

قیمت هواوی پی 10 پلاس

به نقل از این گزارش، یکی از رنگ‌های گوشی هواوی پی 10 پلاس نقره‌ای خواهد بود، اما در مجموع باید انتظار داشته باشید که رنگ‌های مختلفی در کنار این مدل نقره‌ای این گوشی به فروش برسند. این‌ها مشخصاتی از گوشی آینده شرکت هواوی بودند و حالا یک وب سایت اسپانیایی قیمت این گوشی را 799 دلار بر روی سایت خود قرار داده است که می‌تواند رقم قابل توجهی برای این گوشی چینی به حساب آید!

انتظار می‌رود دو گوشی هواوی P10 و P10 Plus طی هفته‌های پیش رو و در کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) رسما توسط هواوی رونمایی شوند، اما احتمالا فروش آن‌ها از فروردین ماه سال 96 و حدود ماه های مارس تا آوریل آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*