نمایشگرهای 5K ال جی

توقف فروش نمایشگرهای 5K ال جی توسط اپل به دنبال مشکلات سخت افزاری

با توجه به اطلاعاتی که اخیرا یکی از منابع آگاه در اختیار وب‌سایت بیزنس اینسایدر (Business Insider) قرار داده، شرکت اپل، فروش نمایشگرهای 5K ال جی (LG 5K UltraFine) که همراه با مک بوک پرو جدید این شرکت معرفی شدند را به خاطر مشکلات سخت افزاری معلق کرده است.

به‌نظر می‌رسد مدیران اپل این تصمیم را با فراخوان یکی از نمایندگان در فروشگاه خود واقع در نیویورک اعلام کرده‌اند. به‌علاوه این نماینده هم مشکل سخت افزاری نمایشگرهای 5K ال جی را تایید کرده است.

نمایشگرهای 5K ال جی در فروشگاه‌های اپل به نمایش درمی‌آیند اما فروخته نمی‌شوند!

همراه با این موضوع، منابع آگاه مدعی شده‌اند کارکنان فروشگاه‌های اپل به دستور مدیران، هم‌چنان این نمایشگرها را در معرض عموم قرار داده و در صورت پیشنهاد مصرف‌کنندگان برای خرید از فروش آن احتناب می‌کنند. درعوض افرادی که تمایل به خرید این تلویزیون‌ها دارند، می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی این شرکت یکی از نمایشگرهای 5K ال جی را به صورت آنلاین سفارش دهند. هرچند، فعلا زمان ارسال این نمایشگر 5 تا 6 هفته اعلام شده که به‌زودی کمتر خواهد شد.

هشتم آبان‌ماه بود که همراه با معرفی نسل جدید مک بوک پرو، نمایشگرهای جدید ال جی نیز در تعامل با شرکت اپل معرفی شدند. ولی بعد از عرضه، گزارش‌های مختلفی همچون پرش تصویر، تداخل با روترهای مجاور و مشکلات دیگر گزارش شد. در این رابطه تاپیکی جامع هم در وب‌سایت “MacRumors” ایجاد شده که در صورت تمایل می‌توانید آن را مطالعه کنید.

همکاری ال جی و اپل نشان می‌دهد که اهالی کوپرتینو دیگر برنامه‌ای برای تولید نمایشگرهای اختصاصی ندارند. به‌علاوه آخرین نسل از نمایشگرهای این شرکت، “Cinema Display” نام دارد که در چند سال گذشته هیچ نسخه جایگزینی معرفی نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*