فریب این تصاویر غیر واقعی از گلکسی S8 را نخورید!

فریب این تصاویر غیر واقعی از گلکسی S8 را نخورید!

دیگر سرعت انتشار اخبار و تصاویر در رابطه با پرچمداران بعدی سامسونگ از روز و هفته عبور کرده و به ساعت و دقیقه رسیده است! در همین راستا چند عکس جدید منتشر شده است که منبع آنها ادعا می‌کند این تصاویر مربط به گلکسی S8 هستند؛ هرچند که با کمی دقت، متوجه می‌شویم که این ادعا حقیقت ندارد!

اگر به سمت چپ تصویر ابتدای مطلب توجه داشته باشید، به راحتی متوجه می‌شوید که از فتوشاپ و تکنیک های ویرایش عکس برای ساخت این تصاویر استفاده شده است. لایه‌ی مربوط به نمایشگر گلکسی S8 که عدد ۸ بر روی آن نمایش داده شده است، به شکل ناشیانه‌ای بر روی یک دیوایس دیگر (که احتمالا گلکسی اس ۷ باشد) مونتاژ شده و این موضوع به راحتی با دقت در همان اولین عکس قابل تشخیص است.

مجموعا چهار تصویر در این گزارش منتشر شده که البته در برخی از آنها، نشانه‌‌هایی از دستکاری نرم افزاری وجود دارد و بخش دیگر نیز ممکن است مربوط به دیوایسی حقیقی بوده باشد. نکته‌ی عجیب این است که در این تصاویر، گلکسی S8 دارای دکمه‌ی هوم فیزیکی است و در حالی که تقریبا تمام گزارش‌ها و تحلیل‌ها نشان از حذف این دکمه دارند، اما در این تصاویر شاهد قرار گرفتن آن در سر جای خود هستیم و بنابراین سنسور اثر انگشت نیز که در تصاویر دیگر، بر روی پنل پشتی قرار می‌گیرد، در این تصاویر در کنار دوربین دیده نمی‌شود.

بازار انتشار تصاویر غیر واقعی از گلکسی S8 بسیار داغ است

فریب این تصاویر غیر واقعی از گلکسی S8 را نخورید!

دکمه‌های افزایش و کاهش ولوم و البته دکمه‌ی پاور، بر رو لبه‌های سمت چپ و راست این اسمارت فون دیده می‌شوند و البته یک دوربین دوگانه نیز بر روی پنل پشتی آن قرار گرفته است که کاملا طراحی عجیبی دارد. نمایشگر گلکسی S8 در این تصاویر دارای خمیدگی‌های در دو لبه‌ی خود است که البته در صورت واقعی بودن آنها، مشخص نیست که این خمیدگی را بر روی مدل اج مشاهده می‌کنیم و یا این مدل دیگری از سری گوشی‌های پرچمدار ۲۰۱۷ سامسونگ است.

به هر ترتیب به نظر می‌رسد که این تصاویر تنها با ایجاد دست‌کاری در عکس‌های گرفته شده از نسل‌های قبلی سری اس سامسونگ به دست آمده است و بدیهی است که نباید چندان به آنها اطمینان داشته باشد. به خصوص این که گلکسی S8 طلایی‌رنگ داخل این تصاویر، نسبت به نسل‌های قبلی تقریبا هیچ تغییری به غیر از دوربین دوگانه ندارد و بعید به نظر می‌رسد که کمپانی کره‌ای، در چنین مقطع حساسی و در حالی که همه منتظر عرضه شدن یک جانشین مناسب برای اس ۷ و نوت ۷ هستند، از یک طراحی تکراری برای موفقیت در بازار استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگه این چینی ها هم شورشو در اوردن.

  2. اتفاقا این تصویر واقعی‌تر بنظر میاد.
    هرچند هنوز معلوم نیست چی بشه، تمامی تصاویری که تاحالا پخش شده غیرقابل اطمینان هستن.
    تنها زمانی مشخص میشه که سامسونگ رسما معرفیش کنه…