نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 به روایت تصویر

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 (CAS –> Chicago Auto Show) را باید محبوب‌ترین اتفاق در دنیای خودرو دانست که مصرف‌کننده محور بوده و همه ساله در ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود. شرکت در نمایشگاه خودرو شیکاگو همواره بسیار سرگرم‌کننده بوده و فضای بیشتری را برای شرکت‌کنندگان در مقایسه با دیگر نمایشگاه‌های اتومبیل فراهم می‌کند و این امکان را می‌دهد تا افراد در برخی مواقع شانس سواری با ماشین‌ها را نیز داشته باشند. امسال، علاوه بر حضور خودروهای مسابقه مشهور و همچنین رونمایی از محصولات جدید، شاهد اتومبیلی بودیم که شدیدا نظر طرفداران مجموعه جنگ ستارگان را به خود جلب می‌کند. گفتنی است نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 از روز شنبه یازدهم فوریه (بیست و سوم بهمن ماه) برای شرکت عموم مردم باز شده است.

در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 شاهد چه محصولات جدید هستیم؟

این رخداد محبوب سالیانه، در حالت کلی به عنوان مکانی برای رونمایی اتومبیل‌سازان از جدیدترین محصولاتشان شناخته نمی‌شود. نمونه‌های اولیه، طرح‌های مفهومی و حتی تولیدات جدید بیشتر در نمایشگاه‌های شهر دیترویت، نیویورک و بیش از همه در نمایشگاه CES 2017 معرفی می‌شوند. نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 که بین این رخدادهای یاد شده برگزار می‌شود، همانطور که در بالا به آن اشاره کردیم، مصرف‌کننده محور است، اما باز هم محصولات اعجاب‌آور زیادی در آن مشاهده می‌شوند.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

Nissan Titan XD

به عنوان یکی از محصولات برجسته نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 می‌توان به اتومبیل ساخت دست نیسان اشاره کرد. این کمپانی جدیدترین و البته آخرین نسخه وانت باربری تایتان ایکس دی (Nissan Titan XD) را رونمایی کرد که حدود یک سال و یا بیشتر از زمان عرضه آن می‌گذرد. کابین بسیار بزرگ این اتومبیل، آن را به گزینه‌ای مناسب برای استفاده در کار و یا رفت و آمد به محل کار تبدیل می‌کند. همانطور که انتظار می‌رفت این مدل نیز به درب‌های دارای لولای پشتی مجهز شده که یک پیکربندی محبوب برای سبک دارای کابین آن محسوب می‌شود. به لطف وجود این پیکربندی و همچنین دیگر آپشن‌های لازم، نیسان، تایتان ایکس دی پی را تبدیل به یک اتومبیل کابین همه چیز تمام کرده است. اکنون مدل عادی، کینگ و چهار درب این اتومبیل وجود دارند.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

Dodge Challenger Sport

همچنین در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 شاهد نسخه ویژه دوج چلنجر (Dodge Challenger) از سوی کمپانی موپار (Mopar) به عنوان یک کوپه اسپورت بودیم. اکنون چلنجر برترین اتومبیل اسپورت دوج به شمار می‌رود و از طرفی می‌توان آن را اصلاح‌ شده‌ترین خودروی عرضه شده توسط موپار دانست. در واقع می‌توان این دوج چلنجر اسپورت را هدیه‌ای ویژه از سوی موپار به مناسبت هشتاد ساله شدن آن دانست که اکنون به عنوان یک بازوی مهم این شرکت شناخته می‌شود.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

Mercedes-Benz Metris

کمپانی مرسدس بنز نیز در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 حضور فعالی داشت و یکی از طبقات نمایشگاه را مملو از انواع مختلفی از اتومبیل‌های ون خود کرد. به عنوان یکی از محصولات جدید معرفی شده باید به ون مرسدس بنز متریس (Mercedes-Benz Metris) اشاره کرد که همانند یک جعبه ابزار همه کاره برای کودکان ظاهر شده است. انتظار می‌رود تا به زودی نسخه‌های دیگری را نیز از این خودرو شاهد باشیم.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

Nissan Rogue

از هرچه بگذریم، نمی‌توانیم از هدیه ویژه نیسان برای نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 چشم‌پوشی کنیم. علاوه بر خودروهای کابین اعجاب‌آور نیسان، شاهد نسخه تاریکی از یکی از محصولات آن نیز بودیم که بیش از همه دنیای جنگ ستارگان را تداعی می‌کند. نسخه ویژه نیسان روگ (Nissan Rogue) را باید یکی از چند خودرویی دانست که با تم جنگ ستارگان ظاهر شده است.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

Hyundai Elantra GT Sport

هیوندای نیز در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 دست خالی ظاهر نشد و با ارائه نسخه جدید آمریکایی خودروی اروپایی خود، توجه شرکت‌کنندگان را به خود جلب کرد. الانترا جی تی اسپورت (Elantra GT Sport) را باید یک هیوندای آی سی (Hyundai i30) دانست که از بسیاری از جهان جهش پیدا کرده و با قدرتی شدن و تغییر اسم به بازار آمریکا راه پیدا کرده است.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017

RAV4 Adventure

تویوتا نیز همانند همیشه بسیار قدرتی ظاهر شد و در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 آخرین دستاوردهای تی آر دی (TRD –> Toyota Racing Development) اسپورت خود شامل چندین خودروی آف رود همچون 4 رانر (4Runner) و تاندرا (Tundra) را به نمایش گذاشت. همچنین در این نمایشگاه شاهد رونمایی از مدلی جدید از اتومبیل راو 4 ادونچر (RAV4 Adventure) بودیم، به این امید که یکی از بهترین و پرفروشترین کراس اورهای این شرکت باز هم سود بیشتری را به سمت تویوتا سرازیر کند.

اتومبیل‌های مسابقه ، اسپورت و سریع

همه افراد عاشق اتومبیل‌های مسابقه‌ای هستند و نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 نیز علاقه خاصی را به اتومبیل‌های رالی و جی تی تاکنون نشان داده است، محصولاتی که همه ساله توجه ساکنین زیادی از ایالات متحده آمریکا را به خود جلب می‌کنند. اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که علاقه زیادی به خودروهای اسپورت ساخته شده برای استفاده در جاده‌ها دارید، بهتر است تا نگاهی به محصولات اخیر مازراتی (Maserati) و آلفا رومئو (Alfa Romeo) داشته باشید، دو کمپانی اصیل ایتالیایی در دنیای خودرو که رقابت شدیدی در این زمینه با یکدیگر داشته و فضای کمی را برای عرض اندام محصولات سایر کمپانی‌های خالی گذاشته‌اند. لامبورگینی (Lamborghini) و استون مارتین (Aston Martin) را باید دو کمپانی دیگری دانست که مابقی فضا را در بخش اتومبیل‌های اسپورت نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 به خود اختصاص داده‌اند.

محلی برای بازی کودکان و آزمایش عملی خودروها

قسمت عظیمی از نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 به محلی برای راندن خودروهای غول‌پیکر نمایشگاه اختصاص پیدا کرده تا به این وسیله مشتریان بالقوه با یک سواری، از خرید خود مطمئن شوند. این قسمت را باید یکی از مهمترین بخش‌های نمایشگاه خودرو شیکاگو دانست که در سال 2017 نیز به قوت خود باقی مانده است، چرا که این یک نمایشگاه مصرف‌کننده محور است.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017یکی از مزیت‌های اصلی این کار را باید در آشنایی مشتری با ویژگی‌های اتومبیل از نزدیک دانست که سبب می‌شود تا وی به طور عملی با نحوه استفاده از آن‌ها آشنا شود. نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 را باید محلی مناسبی برای بردن کودکان نیز عنوان کرد، چرا که سرگرمی‌های زیادی در آنجا برایشان یافت خواهد شد.

نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017برجسته‌ترین محصولات عرضه شده در نمایشگاه خودرو شیکاگو 2017 را نیز می‌توانید در قالب گالری زیر مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*