رندرهای سه بعدی جدید از طراحی زیبای گلکسی اس 8 را مشاهده کنید

رندرهای سه بعدی جدید از طراحی زیبای گلکسی اس 8 را مشاهده کنید

تا به حال بیش از صدها تصویر لو رفته و رندر سه بعدی از پرچمداران جدید سامسونگ را مشاهده کرده‌ایم، اما همواره یک دیزاین جدید و طراحی سه بعدی باکیفیت می‌تواند برایمان جذاب باشد. به تازگی نیز یکی دیگر از طراحان مطرح به سراغ گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) رفته و نمایی از آنچه که دیوایس بعدی سامسونگ ممکن است شبیه آن باشد را به تصویر کشیده است.

برای ساخت این رندرها از تصاویر شماتیک گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس که چندی پیش لو رفته بود، به همراه مشخصات فنی و شایعات مربوط به این دو دیوایس جدید استفاده شده است. مطمئنا مهمترین تغییری که در این رندرها نیز به چشم خواهد آمد، حذف دکمه‌ی هوم فیزیکی از روی پنل جلویی هر دو اسمارت فون جدید سامسونگ است که در کنار طراحی خمیده‌ی نمایشگر، به فاکتور اصلی آنها تبدیل شده است.

رندرهای سه بعدی جدید از طراحی زیبای گلکسی اس 8 را مشاهده کنید

به دلیل حذف دکمه‌ی هوم فیزیکی، سنسور اثر انگشت به پنل پشتی و در کنار دوربین منتقل شده است و البته جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیز نشان می‌دهد که شاید سامسونگ هنوز برای حذف این پورت تصمیم‌گیری نکرده است. برخلاف تعدادی از شایعات، این طراح نیز تصور می‌کند که سامسونگ از یک دوربین تک لنزه به عنوان دوربین اصلی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس بهره خواهد برد و یک فلاش ال ای دی دوگانه نیز در کنار این دوربین خودنمایی می‌کند.

رندرهای سه بعدی جدید از طراحی زیبای گلکسی اس 8 را مشاهده کنید

نمایشگر پرچمداران جدید این برند کره‌ای قرار است بخش عظیمی از پنل جلویی را پوشش دهند و تقریبا اگر فاصله‌‌ی ناچیز آنها از لبه‌های بالایی و پایینی را نادیده بگیریم، می‌توان گفت که این دو مدل به دو بخش نمایشگر لمسی و پنل فلزی در پشت تقسیم شده‌اند. لوگوی سامسونگ نیز در محلی که قبلا دکمه‌ی هوم وجود داشت، دیده می‌شود و دوربین‌ سلفی، سنسور تشخیص نور محیطی و بلندگوی مخصوص تماس، تنها مواردی هستند که بر روی حاشیه‌ی بالایی نمایشگر دیده می‌شوند. بدنه‌ای به رنگ قرمز، تغییر حالت طراحی اسپیکر بالایی و پورت یو اس بی نوع سی، از فاکتورهایی هستند که در این طراحی‌های جدید به چشم می‌خورند.

گفتنی است که این رندرهای زیبا و باکیفیت توسط حساب کاربری DesignWoOS منتشر و بر روی شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام قرار گرفته است. سامسونگ احتمالا قصد دارد در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ماه ۹۶) از پرچمداران سری ۲۰۱۷ خود رونمایی کند و احتمالا در ماه اسفند، جزییات و تصاویر دقیق‌تری از این محصولات به دست خواهیم آورد. شما عزیزان گجت نیوزی در گالری زیر می‌توانید تمام رندرهای منتشر شده از سوی این هنرمند را مشاهده کنید تا دید نزدیک‌تری نسبت به زبان طراحی سری اس ۸ به دست آورید:

گالری رندرهای سه بعدی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

رندرهای سه بعدی جدید از طراحی زیبای گلکسی اس 8 را مشاهده کنید

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*