صفحه پشتیبانی گلکسی اس 8 پلاس بر روی وب سایت سامسونگ ایجاد شد

نام‌گذاری نسل بعدی گلکسی های سری اس سامسونگ نیز درست مشابه آیفون‌ های سال ۲۰۱۷ اپل، به یک معمای بزرگ تبدیل شده است و هنوز نمی‌دانیم که قرار است مانند سال های گذشته، از یک مدل استاندارد در کنار یک مدل اج رونمایی شود و یا شاهد یک مدل استاندارد در کنار یک مدل پلاس با نمایشگر بزرگتر خواهیم بود. اما طبق گزارشی که دقایقی پیش به دستمان رسیده است، گویا فرضیه‌ی دوم عملی خواهد شد و گلکسی اس 8 (Galaxy S8) در کنار گلکسی اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus)، خانواده‌ی پرچمداران ۲۰۱۷ سامسونگ را تشکیل خواهند داد.

پیش‌بینی می‌شود که سامسونگ در رویدادی که روز بیست و نهم مارس (۹ فروردین ماه ۱۳۹۶) برگزار خواهد کرد، از دو گوشی پرچمدار جدید خود رونمایی کند. حالا تنها ساعاتی پس از این که لوگوی رسمی گلکسی اس 8 پلاس لو رفته بود، صفحه‌ی پشتیبانی رسمی این گوشی غول‌پیکر نیز بر روی ورژن هندی وب‌سایت رسمی سامسونگ قرار گرفته است تا دیگر مطمئن شویم که این برند کره‌ای قصد دارد از دو مدل از گلکسی‌های سری اس 8 خود رونمایی به عمل بیاورد.

اینها مشخصات گلکسی اس 8 پلاس خواهند بود؟

گلکسی اس 8 پلاس با شماره مدل SM-G955FD بر روی وب‌سایت سامسونگ ظاهر شده است و همین موضوع باعث به وجود آمدن گمانه‌زنی‌هایی مبنی بر این شده که سامسونگ قصد دارد یک نسخه‌‌ با پشتیبانی از دو سیم‌کارت به طور همزمان را در کشور هند عرضه نماید. یک نمایشگر بزرگ ۶.۲ اینچی که از نوع پنل‌های سوپر آمولد با طراحی خمیده و رزولوشن کواد اچ دی خواهد بود، در کنار پردازنده‌ی اگزینوس ۸۸۹۵ (و اسنپدراگون ۸۳۵ در برخی از کشورها نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا)، ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی، درگاه حافظه برای پشتیبانی از کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی، سنسور تشخیص اثر انگشت (که احتمالا به دلیل حذف دکمه‌ی هوم فیزیکی، بر روی پنل پشتی و در کنار دوربین قرار خواهد گرفت) و درگاه یو اس بی نوع سی، دیگر مشخصات این دیوایس قدرتمند را تشکیل خواهند داد.

گفتنی است که در حال حاضر با مراجعه به این لینک می‌توانید وارد صفحه‌ی پشتیبانی فبلت جدید سامسونگ شوید و در ضمن لازم است بدانید که هنوز هیچکدام از مشخصات سخت افزاری بالا از سوی سامسونگ و منابع رسمی نزدیک به این کمپانی تایید نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. سامسونگ صفحه را حذف کرد!!!