پروژه گلکسی نوت 8 یک قدم دیگر به اجرا نزدیک شد

اسم رمز پروژه گلکسی نوت 8 سامسونگ «بایکال» خواهد بود

هیچ شکی نیست که پروژه گلکسی نوت 8 (Galaxy Note 8) توسط سامسونگ پیاده خواهد شد. طبق شنیده‌ها، اسم رمز این پروژه، بایکال (Baikal) خواهد بود.

پروژه گلکسی نوت 8 یک قدم تا اجرا

آنچه تاکنون از فبلت بعدی سری نوت سامسونگ می‌دانیم در حد شایعه است، اما بر اساس همین شایعات، به احتمال زیاد گلکسی نوت 8 به صفحه نمایش 4K مجهز شده و یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌های پرچمداران جدید سامسونگ، یعنی دستیار هوش مصنوعی بیکس بای (Bixby AI) را به خدمت خواهد گرفت. ساعاتی پیش، شایعه دیگری نیز منتشر شده است؛ گویا قرار است پروژه گلکسی نوت 8 سامسونگ با اسم رمز بایکال عملیاتی شود.

گلکسی نوت 8 ، 厉害了我的贝加尔湖 (ترجمه: الهام‌گرفته از دریاچه قدرتمند بایکال)

پروژه گلکسی نوت 8 یک قدم دیگر به اجرا نزدیک شد

— UniverseIce@ ، سیزده فوریه 2017 (25 بهمن 95)

این اسرار توسط یک لودهنده معروف توییتری به بیرون درز کرده است. متاسفانه به جز اطلاعات گفته‌شده، چیز دیگری در خصوص پروژه گلکسی نوت 8 نمی‌دانیم. البته به این نکته نیز توجه کنید که هیچ‌کدام از این اخبار به طور رسمی توسط سامسونگ تایید یا رد نشده و فعلا در حد شایعه است.

بایکال نام یک دریاچه عمیقی است که در جنوب سیبری واقع شده و جزیی از خاک کشور روسیه به شمار می‌رود. این دریاچه حدود 20 درصد از منابع آب شیرین غیر منجمد جهان را در اختیار دارد. علاوه بر این، بایکال به عنوان عمیق‌ترین دریاچه جهان نیز شناخته می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*