مایکروفرهای هات بلاست سامسونگ

تجربه آشپزی حرفه‌ای با مایکروفرهای هات بلاست سامسونگ

با مایکروفرهای هات بلاست سامسونگ می‌توانید از تجربه‌ی یک آشپزی حرفه‌ای لذت ببرید و مانند سرآشپزها، غذایی خوش‌طعم و لذیذ را طبخ کنید. مایکروفرهای خانواده سامی یعنی سامی 6 و سامی 14 به فناوری HotBlast مجهز هستند که توانایی طبخ غذا با حفظ طعم و تازگی مواد غذایی را دارد.

تقاطع سرعت و برشته بودن

سامسونگ فناوری هات ‌بلاست (HotBlast) را در مایکروفرهای خانواده سامی خود به کار برده است تا سرآشپز خانه بدون صرف کردن وقت زیادی پای اجاق گاز یا فر، غذایی ترد، برشته و البته سالم برای اعضای خانواده مهیا کند. هات‌ بلاست فناوری‌ جدیدی است که نشان از تکامل با خود دارد. سرعت و کیفیت با این فناوری هیچ‌گاه قربانی یکدیگر نمی‌شوند و سرآشپزی که از مایکروفرهای هات بلاست سامسونگ استفاده می‌کند، هم سرعت و هم کیفیت غذای پخته شده را با هم دارد؛ غذایی که سریع‌ آماده می‌شود و در عین حال بسیار ترد و برشته است.

مایکروفرهای هات بلاست سامسونگدر مایکروفرهای هات ‌بلاست سامسونگ از طریق دمیدن مستقیم و پر‌قدرت جریان هوای داغ بر سطح غذا و همچنین افزایش سطح گریل، غذایی خوش‌طعم و برشته تهیه می‌شود که زمان پخت آن نسبت به مایکروفرهای معمولی، 50 درصد کمتر است. این کاهش زمان، به دلیل وجود یک فن بزرگ‌ و همچنین افزایش قدرت دستگاه تا 2700 وات، میسر شده است. به این ترتیب، با استفاده از این دستگاه با هیترهای گسترده و قدرت بیشتر، می‌توان غذا را بهتر و یکنواخت‌تر گریل و برشته کرد. با استفاده از مایکروفرهای هات ‌بلاست، دیگر نیازی به وجود همزمان فر و مایکروفر داخل آشپزخانه نیست؛ چرا که هر آن چه از یک اجاق فر انتظار می‌رود، توسط هات بلاست قابل انجام است.

مایکروفرهای هات بلاست سامسونگ جایگزین فر در آشپزخانه می‌شوند

اگرچه ابعاد خارجی مایکروفرهای هات بلاست سامسونگ جهت تناسب بیشتر با آشپزخانه‌های امروزی و سهولت کاربری، کوچک‌تر شده، اما حجم و ظرفیت داخلی آن افزایش یافته است. سینی داخلی هات بلاست با قطر بالای 34.5 سانتی‌متر، حتی امکان پخت انواع پیتزای خانگی را فراهم می‌کند؛ بنابراین، هر ظرفی با هر شکلی در داخل مایکروفر قرار خواهد گرفت. همچنین با وجود دو تنظیم مختلف دستی و خودکار برای این مدل‌ها، هم آشپزهای حرفه‌ای و هم مبتدی‌ها امکان طبخ آسان غذا را خواهند داشت.

مایکروفرهای هات بلاست سامسونگدر کنار همه این مزایا، مایکروفرهای هات‌ بلاست دارای فناوری اسلیم‌فرای (SlimFry) نیز هستند که با کاهش 80 درصدی مصرف روغن، امکان پخت انواع غذاهای سرخ کردنی سالم و کم چرب را میسر می‌کند. ویژگی اکو مد (Eco Mode) برای کاهش 40 درصدی مصرف انرژی و محفظه داخلی کاملا سرامیکی (CERAMIC INSIDE)برای پاکیزگی و شستشوی بهتر مایکروفر از دیگر ویژگی‌های مایکروفرهای هات‌ بلاست هستند.

مایکروفرهای هات بلاست سامسونگمایکروفرهای سامسونگ با فناوری HotBlast، سبک جدیدی از آشپزی را به آشپزخانه‌های ایرانی وارد کرده‌اند و به سرآشپز منزل این امکان را می‌دهند تا غذاهایی ترد و برشته در سریع‌ترین زمان بپزند. این مایکروفرها غذا را با کمترین میزان روغن طبخ می‌کنند تا اعضای خانواده در کنار لذت بردن از غذایشان از بابت سالم و سلامت بودن وعده غذایی‌شان نیز مطمئن باشند. با فناوری هات‌ بلاست سامسونگ همیشه غذایی لذیذ، ترد و برشته روی میز قرار دهید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*