اپلیکیشن Muzei

اپلیکیشن Muzei : بهترین راه برای پیدا کردن والپیپرهای جذاب

اپلیکیشن Muzei یکی از جذاب‌ترین برنامه های دانلود والپیپرهای جدید و مورد علاقه شما از هزاران منبع مختلف با گنجینه‌ای از گزینه‌ها است. البته بزرگ‌ترین تفاوت این برنامه با سایر برنامه‌ها این است که Muzei جایی برای دسترسی به آثار هنری از سراسر دنیا و سپس قرار دادن آن‌ها به عنوان پس زمینه گوشی یا تبلت اندرویدی کاربران است. به تازگی این برنامه به روزرسانی جدیدی را دریافت کرده است و اینک نسخه 2.3 اپلیکیشن Muzei می‌تواند قابلیت های بیشتری را در گوشی و یا گجت پوشیدنی مجهز به اندوید ویر 2 شما به ارمغان آورد. در زیر نگاهی به این قابلیت‌های تازه خواهیم انداخت.

اپلیکیشن Muzei

مجوزها و پوشه «تصاویر من»

اپلیکیشن Muzei حاوی یک مجوز اضطراری بود که می‌توانست برای بسیاری از کاربران خطرناک شود. این مجوز در اصل دسترسی برنامه به پوشه «تصاویر من» بود که حالا دیگر از اجبار، به یک گزینه دلخواه تبدیل شده است. بدین ترتیب اگر تصاویر خانوادگی زیادی در گوشی خود ذخیره کرده‌اید و از دزدیده شدن آن‌ها واهمه دارید، دیگر با نسخه جدید این برنامه نگرانی از آن بابت نخواهید داشت.

Direct Boot

بسیاری از اپلیکیشن های تصویر زمینه زنده نمی‌توانند تا زمانی که یک دیوایس پس از ریبوت شدن قفل گشایی می‌شوند اجرا شوند، اما اپلیکیشن Muzei به لطف گزینه‌ای به نام Direct Boot نیازمند چنین چیزی نیست تا شما بتوانید بلافاصله پس از ریبوت موبایل خود، والپیپر دلخواهتان را مشاهده کنید.

تنظیمات سریع و شرتکات های اپلیکیشن

در اندروید نوقا، توسعه دهندگان قادر خواهند بود تا برای تنظیمات سریع مورد نیاز کاربران کاشی‌هایی را تعیین کنند و بر همین اساس، اپلیکیشن Muzei نیز از این قابلیت برخوردار است تا کاربران را قادر سازد خیلی سریع بتوانند یک تصویر جدید را دانلود کنند. اینک شرتکات‌های اپلیکیشن اندروید 7.1 نوقا و این برنامه می‌توانند به شما اطلاعاتی در خصوص والپیپر انتخاب شده را نیز ارائه کنند.

تغییرات تصاویر فردی

دیگر شما مجبور نیستید تا به صورت جداگانه تصاویر خودتان را به پوشه تصاویر من بریزید و ناچارا دو کپی از آن را داشته باشید. به لطف Storage Access Framework و گزینه‌ای به نام ACTION_OPEN_DOCUMENT، این اپلیکیشن می‌تواند به صورت لوکال یا ابری به تصاویر فردی کاربران دسترسی پیدا کند.

پشتیبانی از پوشه

حالا شما می‌توانید تمامی پوشه هایتان را به جای چندین فولدر مختلف تنها در یک پوشه داشته باشید تا به صورت خودکار یک به یک به آن اضافه شوند.

سهولت در پیداکردن آثار قدیمی

ارائه کننده اسناد این اپلیکیشن در حال حاضر اجازه می‌دهد تا شما به فهرستی از آثار هنری گذشتان (بر اساس تاریخ یا منبع) دسترسی پیدا کنید و از آن‌ها بر روی پس زمینه گوشی خود استفاده کنید.

اندروید ویر 2.0

این برنامه اینک قادر است با پشتیبانی از پلتفرم اندروید ویر 2.0، آثار هنری زیبای سراسر جهان را بر روی صفحه ساعت شما نیز به نمایش بکشد.

دانلود رایگان اپلیکیشن Muzei

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*