دستیار صوتی گلکسی اس 8 سامسونگ بر پایه S Voice طراحی می‌شود

دستیار صوتی گلکسی اس 8 سامسونگ بر پایه S Voice طراحی می‌شود

با نزدیک شدن به زمان معرفی، حرف و حدیث‌ها در خصوص پرچمداران جدید سامسونگ به اوج خود رسیده و یکی از محورهای اصلی این شایعات، تکنولوژی Bixby ، جدیدترین تلاش کره‌ای‌ها در زمینه هوش مصنوعی و دستیار صوتی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) و اس 8 پلاس (Galaxy S8 Plus) است.

دستیار صوتی گلکسی اس 8 یکی از بخش‌های هیجان‌انگیز این گوشی است

همانطور که می‌دانید، سامسونگ اخیرا علامت تجاری Bixby را ثبت کرده و احتمالا از عبارت Hello برای فعال کردن آن استفاده خوهد کرد. با این حال، هنوز مشخص نیست دستیار صوتی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس از کدام تکنولوژی استفاده می‌کند. برخی گمانه‌زنی‌ها حول و حوش فناوری جدید سامسونگ، به نام Viv Labs می‌چرخد، اما تکنولوژی S Voice نیز گزینه جدی دیگری برای طراحی Bixby در این دو گوشی جدید است.

سال گذشته سامسونگ استارت‌آپ Viv Labs را تصاحب کرد؛ شرکتی دانش‌بنیان که دستیار صوتی سیری را طراحی کرده بود و پس از آن توسط کمپانی قدرتمند اپل، سازنده گوشی های آیفون خریداری شد. حال که سامسونگ صاحب جدید Viv Labs است، انتظار می‌رفت از این تکنولوژی در طراحی Bixby استفاده کند، اما بر اساس گزارش منتظر شده‌ای در وال استریت ژورنال، گویا دستیار صوتی گلکسی اس 8 قرار است بر پایه تکنولوژی S Voice پایه‌گذاری شود.

S Voice در ابتدا نویدبخش روزهایی خوب در زمینه هوش مصنوعی برای سامسونگ بود، اما پس از توسعه سیری اپل و گوگل ناو (در حال حاضر، گوگل اسیستنت)، این تکنولوژی از قافله عقب افتاد. پس انتظار می‌رفت کره‌ای‌ها از اتفاقات گذشته درس گرفته و به سراغ گزینه‌های جدیدتر و به‌روزتری بروند.

به احتمال زیاد هر دو پرچمدار سال 2017 سامسونگ در اواخر ماه مارس (اوایل فروردین 96) رونمایی شوند و Bixby یکی از مهمترین بخش‌های آنها باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*