اپلیکیشن تلگرام مخصوص ساعت های هوشمند

اپلیکیشن تلگرام مخصوص ساعت های هوشمند اندروید ویر 2 رونمایی شد

چند روزیست که از معرفی اندروید ویر 2 (Android Wear 2.0) می‌گذرد و آنطور که به نظر می‌رسد پلتفرم گجت های پوشیدنی شرکت گوگل، به رقیبی شایسته برای تایزن سامسونگ و همچنین واچ او اس اپل (دو سیستم عامل مخصوص ساعت های هوشمند) تبدیل شده است. یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌هایی که توسط این پلتفرم آپدیت شده به ارمغان آمده، امکان نصب اپلیکیشن های مخصوص به صورت مستقیم از پلی استور گوگل است. حالا دیگر یکی از محبوب‌ترین پیام رسان‌های موبایلی، اپلیکیشن تلگرام (Telegram) در حال ورود به دنیای گجت های پوشیدنی است.

اپلیکیشن تلگرام مخصوص ساعت های هوشمند

تیم توسعه دهنده اپلیکیشن تلگرام در اقدامی شایسته و جذاب،‌ تنها چند روز پس از معرفی اندروید ویر 2 خبر از حضور این برنامه پیام رسان در گجت های پوشیدنی نظیر ساعت های هوشمند داد و قابلیت‌های جذاب زیادی را در اختیار کاربران این دسته از محصولات قرار خواهد داد. نسخه مخصوص ساعت هوشمند اپلیکیشن تلگرام به کاربران خود قابلیت مرور مکالمات و همچنین پاسخ به پیام‌ها از طریق صدا، نوشته، اموجی و همچنین استیکرهای محبوب و کاربردی را خواهد داد. این اپلیکیشن همچنین استفاده از تمامی متدهای نوشتاری ورودی را برای اندروید ویر 2 شامل کیبورد روی صفحه، تشخیص دستخط و همچنین نقاشی ایموجی را به کاربران خودش ارائه می‌کند.

اپلیکیشن تلگرام مخصوص ساعت های هوشمند

از دیگر قابلیت هایی که نسخه اندروید ویر 2 اپلیکیشن تلگرام به کاربرانش ارائه می‌کند باید به قابلیت ساخت گروه، تماشای مخاطبین و همچنین استفاده از تم‌های مختلف برای شخصی سازی محیط داخلی اپلیکیشن اشاره کرد. در حال حاضر نسخه دسکتاپی اپلیکیشن تلگرام مدتیست که به ارائه تم‌های زیباساز می‌پردازد تا کاربران لذت بیشتری را همراه آن‌ها از این پیام رسان چند منظوره ببرند. هرچند تیم توسعه دهنده تلگرام اعلام کرده است که به زودی نسخه اندرویدی این برنامه نیز با پشتیبانی از تم های مختلف، فضای مکالمات کاربران را از یکنواختی درخواهد آورد. در بیانیه این شرکت، هیچ صحبتی در خصوص اضافه شدن تم به نسخه آی او اسی تلگرام نشده است.

نسخه اندروید ویر 2 اپلیکیشن تلگرام قابل نصب بر روی ساعتهای جدید ال جی 

همانطور که احتمالا میدانید، شما هم اکنون گزینه‌های زیادی پیش روی خود ندارید تا بتوانید از برنامه تلگرام بر روی یک گجت پوشیدنی بهره‌مند شوید. بنابراین اگر قصد دارید تلگرام را همین حالا بر روی یک ساعت هوشمند تجربه کنید، شما باید یکی از ساعت های هوشمند ال جی واچ استایل (LG Watch Style) و یا ال جی واچ اسپورت (LG Watch Sport) را تهیه کنید؛ چرا که در حال حاضر تنها این دو گجت پوشیدنی هستند که از پلتفرم اندروید ویر 2 بهره می‌برند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*