تماشا کنید: تیزر گلکسی سی 5 پرو نشان از نزدیک شدن به زمان عرضه‌ی آن دارد

بعد از این که در ماه سپتامبر سال میلادی گذشته برای اولین بار خبری درباره‌ی عرضه‌ی محصولی تحت عنوان گلکسی سی 5 پرو (Galaxy C5 Pro) از سوی سامسونگ منتشر شد، تا به حال بیش از ده‌ها خبر و گزارش متفاوت از این اسمارت فون ناشناخته لو رفته است و سی 5 پرو پای ثابت همیشگی گزارش‌های درباره‌ی محصولات این برند کره‌ای بوده است.

حالا بعد از انتشار شایعات متعدد، به نظر می‌رسد که سرانجام به مدرک جدیدی دست پیدا کرده‌ایم که اطلاعات رسمی‌تری درباره‌ی گلکسی سی 5 پرو در اختیارمان می‌گذارد و می‌توانید به چشم اطمینان به آن نگاه کنید. این تیزر تبلیغاتی در واقع یک ویدیوی رسمی از اپلیکیشن دموی Retail Mode مربوط به گلکسی سی 5 پرو است. در این ویدیو که مخصوص فروشگاه‌های زنجیره‌ای و نمایندگی‌های مختلف تهیه شده است، در مدت زمانی کوتاه به بررسی جذاب‌ترین و مهمتر‌ین امکانات این گوشی پرداخته می‌شود و از این رو برای این که در عرض تنها چند دقیقه بتوانید با قابلیت‌های اسمارت فون جدید سامسونگ کاملا آشنا شوید، پیشنهاد می‌کنیم که ویدیوی زیر که توسط RetailSamsung منتشر شده است را مشاهده کنید:

ویدیوی معرفی طراحی و قابلیت‌های گلکسی سی 5 پرو

مشخصات فنی گلکسی سی 5 پرو را بدانید

بعد از دیدن نمایی که به نظر می‌رسد اولین ویدیوی رسمی از گلکسی سی 5 پرو باشد، بهتر است که با مشخصات سخت افزاری این محصول جید سامسونگ نیز آشنا شوید. آنطور که از شواهد و گزارش‌های مختلف به دست آمده است، اسمارت فون سی 5 پرو از یک نمایشگر ۵.۵ اینچی یا ۵.۲ اینچی با رزولوشن فول اچ دی برخوردار خواهد بود و پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۲۵ کوالکام قرار است در آن، مسئولیت پردازش اصلی اطلاعات را برعهده داشته باشد.

پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶، ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم، ۶۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی داخلی با قابلیت ارتقا از طریق کارت‌های حافظه‌ی جانبی میکرو اس دی و دو دوربین‌ دارای سنسور ۱۶ مگاپیکسلی هم بر روی پنل پشتی و هم به عنوان دوربین سلفی بر روی پنل جلویی، از دیگر مشخصات این محصول محسوب خواهند شد. گلکسی سی 5 پرو به صورت پیش‌فرض از سیستم عامل اندروید ۶.۰.۱ مارشملو برخوردار خواهد بود و البته نام آن در لیست گوشی‌‌هایی که آپدیت اندروید نوقا از سوی سامسونگ را دریافت خواهند کرد نیز به زودی اضافه خواهد شد.

متاسفانه درباره‌ی تاریخ عرضه و قیمت این گوشی اطلاعات چندانی در دسترس نیست، اما مطمئنا به محض دریافت اطلاعات بیشتر، آنها را با شما عزیزان گجت نیوزی به اشتراک خواهیم گذاشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*