فروشگاه سامسونگ

بزرگ ترین فروشگاه سامسونگ در ایران در بازار بزرگ چارسو افتتاح شد

در روز چهارشنبه 20 بهمن‌ماه، طی مراسمی که با حضور مدیران ارشد سامسونگ در بازار بزرگ چارسوی تهران برگزار شد، بزرگ ترین فروشگاه سامسونگ در ایران آغاز به کار کرد. این مرکز فروش بزرگ در طبقه همکف چارسو قرار دارد و تمامی محصولات سامسونگ الکترونیک اعم از موبایل، تبلت، لوازم جانبی، لوازم خانگی، تلویزیون و نمایشگرهای جدید این برند در آن عرضه می‌شود.

بام سوک هانگ، مدیر سامسونگ در ایران، افتتاح مرکز فروش محصولات این برند کره‌ای را گام بزرگی به منظور عرضه‌ی محصولات و خدمات متمایز برای مشتریان ایرانی دانست. وی تاکید کرد که این فروشگاه، تنها مرکز فروش محصولات نیست بلکه فضایی برای لمس فناوری‌های روز دنیا و تجربه محصولات الکترونیکی جدید سامسونگ است.

فروشگاه سامسونگ

به گفته‌ی مدیرعامل سامسونگ ایران، این فروشگاه 820 متری مطابق با آخرین استانداردهای دیزاین و ارائه محصولات طراحی شده و هدف از گشایش آن، آشنایی هرچه بیشتر مشتریان ایرانی با سبک نوین و هوشمند زندگی (Smart Home) است. در طراحی این فروشگاه سامسونگ ، آشپزخانه شبیه‌سازی‌شده‌ای با محصولات این برند کره‌ای در نظر گرفته شده که امکان ارائه این محصولات در محیطی نزدیک به واقعیت را فراهم کرده است.

در قسمت مربوط به تلویزیون­، علاوه بر حضور جدیدترین نمایشگرها و تلویزیون ­های سامسونگ، فضایی با عنوان اسمارت ‌هاب تایزن (Tizen Smart Hub) در نظر گرفته شده است. در این بخش بازدیدکنندگان ضمن آشنایی با جدیدترین اپلیکیشن­‌‌ها و بازی‌های اسمارت ­هاب تلویزیون‌های سامسونگ، می‌توانند از نزدیک با این برنامه­‌ها که مبتنی بر سیستم عامل جدید سامسونگ یعنی همان تایزن است، کار کنند.

فروشگاه سامسونگ

در این مراسم علی جعفریه، مدیر ارشد بخش موبایل سامسونگ گفت:

امروز مهم‌ترین روز در سال 95 برای بخش موبایل سامسونگ است. این فروشگاه حاصل زحمات تیم بزرگی از سامسونگ و شرکای ما در بازار چارسو است. سامسونگ نه تنها پیشگام در خلق محصولات نوآور الکترونیکی در دنیاست، بلکه امروز پیشگام در عرضه نوین این محصولات هم هست. فروش نوین به معنای ارائه لمس و تجربه محصولات و آشنایی کامل با جزئیات و قابلیت‌های محصول است. هدف اصلی ما در این فروشگاه ارائه متفاوت محصولات برتر و تکنولوژی خاص است، و تاکید بر این نکته که سامسونگ در راستای خلق آینده‌ای الهام‌بخش از فناوری و خلاقیت حرکت می‌کند.

بزرگ‌ترین، لوکس‌ترین و مجهزترین فروشگاه سامسونگ در چارسوی تهران

پس از افتتاح مرکز خدمات موبایل در طبقه منفی یک چارسو، این فروشگاه دومین مجموعه در راستای به کمال رساندن ارائه محصولات و خدمات به شیوه نوین در چارسو است. در این مرکز که علاوه بر بزرگ ‌ترین فروشگاه سامسونگ ، لوکس­‌ترین و مجهزترین آن‌ها هم محسوب می‌شود، جایگاه­‌های متعددی جهت استراحت و آسایش هرچه بیشتر مراجعه‌کنندگان و تعامل بیشتر با فروشندگان فراهم شده ­است.

فروشگاه سامسونگ

بزرگ ترین فروشگاه سامسونگ با افتتاح رسمی از روز چهارشنبه در طبقه همکف بازار چارسو در تقاطع جمهوری پذیرای مراجعه‌کنندگان محترم خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*