گوشی مرکوری

بلک بری دعوتنامه مراسم رونمایی از گوشی مرکوری را برای اهالی رسانه ارسال کرد

از آنجا که کمتر از یک ماه تا آغاز به کار کنگره جهانی موبایل بارسلونا (MWC 2017) باقی مانده، شرکت‌هایی که قصد حضور در آن را دارند یک به یک مشغول اعلام زمان‌بندی مراسم معرفی محصولات جدید خود هستند. در این بین شرکت کانادایی بلک بری نیز که احتمالا با چند گوشی جدید در این نمایشگاه شرکت میکند، ساعاتی پیش دعوتنامه مراسم رونمایی از گوشی مرکوری را برای اهالی رسانه ارسال کرد.

در دعوتنامه مذکور، تصویری از گوشی بلک بری مرکوری ( BlackBerry Mercury) که حتی برخی آن را با نام DTEK70 صدا می‌کنند به وضوح نمایان است. اگرچه در بالای تصویر هم لوگوی شرکت کانادایی مشاهده می‌شود، با این حال بلک بری مرکوری را می‌توان یک محصول مشترک چینی کانادایی دانست، چرا که تولید، عرضه و ارائه خدمات پس از فروش آن توسط شرکت TCL انجام می‌شود.

 گوشی مرکوری

بر این اساس بلک بری یا بهتر بگوییم TCL قرار است از گوشی یا گوشی‌های جدید خود در تاریخ شنبه، هفتم اسفند ماه طی روند برگزاری نمایشگاه موبایل بارسلون رونمایی کند. گوشی بلک بری Mercury برای اولین بار طی روند برگزاری نمایشگاه CES 2017 در معرض دید عموم قرار گرفت، اما این احتمال وجود دارد که در MWC 2017 شاهد معرفی نسخه ارتقا یافته آن باشیم. علاوه بر این برخی منابع نزدیک به TCL گزارش داده‌اند که احتمال معرفی یک گوشی جدید دیگر که همچون مرکوری به کیبورد QWERTY مجهز شده است هم در این مراسم وجود دارد.

مدل اولیه گوشی مرکوری در نمایشگاه CES 2017 در معرض دید عموم قرار گرفت

لازم به یادآوریست که گوشی بلک بری مرکوری به صفحه نمایشی 4.5 اینچی لمسی با وضوح تصویر 1620 در 1080 پیکسل مجهز بوده و در قسمت پایین آن کلیدهای خازنی ناوبری تعبیه شده است. پشت فضای فیزیکی خالی میان کلیدها، سنسور اثر انگشت این گوشی هوشمند قرار گرفته که به واسطه آن، امکان انجام دستورهای حرکتی و کنترل منوهای گوشی با حرکت دست وجود خواهد داشت.

از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به تراشه هشت هسته‌ای اسنپدراگون 821 یا 625، رم 4 گیگابایتی، 64 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین اصلی و سلفی به ترتیب 13 و 8 مگاپیکسلی و بهره‌مندی پیش‌فرض از اندروید 7 نوقا اشاره کرد.گوشی مرکوری

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*