آنر وی 9

رونمایی از آنر وی 9 مجهز به 6 گیگابایت رم و باتری 3900 میلی‌آمپری در سوم اسفندماه

فاصله زیادی با کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) نداریم و این بدان معناست که در آینده‌ای نزدیک از جدیدترین گجت های کمپانی های فعال در این حوزه رونمایی خواهد شد. ما انتظار داریم که این نمایشگاه تجاری میزبان رونمایی انبوهی از محصولات جدید باشد، اما یک تیزر تازه انتشار یافته از سوی شرکت هواوی یک گوشی جدید را نشان می‌دهد که یک هفته پیش از این رویداد بین المللی بزرگ معرفی خواهد شد. این گوشی آنر وی 9 (Honor V9) نام دارد و با نگاهی به مشخصات فنی آن می‌توان گفت که یک گوشی مقرون به صرفه دیگر از سوی این شرکت چینی روانه بازار خواهد شد.

همراه با این تیزر که زمان رونمایی رسمی از این گوشی را به نمایش می‌گذارد، ما با رجوع به سایت تنا می‌توانیم به مشخصات فنی گوشی آنر وی 9 دست پیدا کنیم. به نقل از این رگولاتوری چینی گوشی آینده شرکت آنر از یک نمایشگر 5.7 اینچی با وضوح Quad HD بهره می‌برد تا آن را در رده فبلت های قدرتمند و عالی برای استفاده های مالتی مدیا قرار دهیم. علاوه بر این باید به پردازنده 8 هسته‌ای 2.4 گیگاهرتزی و همچنین دوربین دوگانه پشتی مجهز به سنسورهای 12 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی اشاره کرد. کاربران می‌توانند از بین دو مدل مختلف مجهز به رم 4 گیگابایت – حافظه 64 گیگابایت و رم 6 گیگابایت – حافظه 128 گیگابایت یکی را انتخاب کنند. البته که شما می‌توانید انتظار حضور یک اسلات کارت میکرو اس دی را نیز داشته باشید.

آنر وی 9

گوشی موبایل آنر وی 9 رقابت در فبلت های بالارده را جذاب میکند

از دیگر مشخصات فنی این گوشی می‌توان به یک باتری قدرتمند 3.900 میلی‌آمپر ساعتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، اسکنر اثر انگشت، سیستم عامل اندروید نوقا، وزن 184 گرم و همچنین ضخامت عالی 6.97 میلی‌متر اشاره کرد. تمامی این مشخصات شاید انقلابی نباشند، اما وقتی نام برند آنر بر روی آن‌ها قرار داده می‌شود شما می‌توانید انتظار قیمتی رقابتی و مقرون به صرفه را داشته باشید که بدون شک می‌تواند در خرید به شما کمک کند. ما نیز قطعا همین انتظار را از آنر وی 9 خواهیم داشت و بدون شک می‌تواند رقابت را در فبلت های با کیفیت بازار جذاب کند.

در حال حاضر هیچ صحبتی از قیمت آنر وی 9 و کشورهای قابل عرضه آن نشده است، اما زمان زیادی برای رونمایی از این محصول باقی نمانده است. این تیزر تبلیغاتی نشان می‌دهد که هواوی و آنر قصد دارند در تاریخ 21 فوریه (3 اسفند ماه) از این گوشی موبایل اندرویدی رونمایی کنند. گجت نیوز این رویداد را پوشش خبری خواهد داد. ما را دنبال کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*