هدفون Beoplay H4

هدفون Beoplay H4 ؛ ارزان‌ترین هدفون روگوشی B&O با قیمت 299 دلار

در دنیای هدفون های بی سیم، محصولاتی نظیر اپل ایرپادز (Apple AirPods) و بیتس ایکس (BeatsX) محبوب‌ترین گزینه‌های موجود به حساب می‌آیند. این گجت‌ها در حالی که ارائه کننده قابلیت حمل بسیار آسان بوده و گزینه‌ای عالی برای جلسات تمرین ورزشی هستند، بهترین گزینه برای لذت بردن از یک موسیقی با کیفیت عالی نیستند. اگر به دنبال یک محصول ارائه کننده تجربیات صوتی بالارده هستید، اگر می‌خواهید هدفونی با کیفیت را در اختیار داشته باشید اما همچنان از جک 3.5 میلی‌متری کلاسیک بهره‌مند باشد، بدون شک شما باید نگاهی به هدفون جدید شرکت B&O بی‌اندازید: هدفون Beoplay H4 (بیوپلی اچ 4) محصول تازه ای از شرکت بنگ اند اولافسن است.

B&O یا نام کامل Bang & Olufsen یکی از معروف‌ترین برندهای این حوزه است که وقتی نام هدفون های بالارده، محصولات صوتی باکیفیت و همچنین گران قیمت را می‌شونیم ناخوداگاه به یاد آن می‌افتیم. هدفون Beoplay H4 این شرکت آمده تا معادلات را بر هم بزند. این هدفون تنها 299 دلار قیمت گذاری شده است که می‌تواند ارزان‌ترین هدفون روگوشی بیسیم این شرکت لقب بگیرد (هدفون Beoplay H4 حدود 100 دلار ارزان‌تر از مدل H7 است) و به کاربران بیشتری اجازه آن را خواهد داد تا همراه با هزینه‌ای عادلانه‌تر، یک تجربه صوتی فوق‌العاده باکیفیت را تجربه کنند.

هدفون Beoplay H4 ترکیبی از آلومینیوم، چرم و پارچه

در نخستین نگاه، هدفون Beoplay H4 ارائه کننده بدنه‌ای از آلومینیوم، چرم پوست بره و همچنین سیمهای اتصال دهنده پارچه‌ای بسیار زیبا است. به طور کلی این محصول شیک و در سطح بالا به نظر می‌رسد و همچنین درایورهای قدرتمند 40 میلی‌متری در دو سمت هدفون جدید شرکت B&O به کار رفته است که می‌تواند هرچه بیشتر به ارزش آن بیافزاید. یکی از نکات جذاب بیوپلی اچ 4 ، حضور سه کلید فیزیکی برای کنترل موسیقی و پاسخگویی به تماس‌های تلفنی کاربران است. اگر چه قدرت این کنترل های صوتی قابل مقایسه با همین کلیدها در هدفون های گران قیمت این شرکت نیست، اما مهم‌ترین دلیل آنکه قیمت هدفون اچ 4 به نوعی کنترل شده است، همین قضیه خواهد بود.

هدفون Beoplay H4

بیوپلی اچ 4 برای اتصال به دستگاه های شما از تکنولوژی بلوتوث 4.2 بهره می‌برد و شرکت سازنده رنج نزدیک به 10 متری را برای این اتصال به ارمغان آورده است. یک باتری 600 میلی‌آمپر ساعتی نیز می‌تواند حدود 19 ساعت گوش دادن به موسیقی را به شما ارائه کند و برای شارژ 0 تا 100 آن نیز دو ساعت و نیم زمان لازم است. علاوه بر این به لطف اپلیکیشن Beoplay شما می‌توانید از طریق گوشی اندرویدی و آی او اسی خود از پروفایل های صوتی و گزینه های مختلفی نیز بر حسب سلیقه و موقعیت خود استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*