رنو ساندرو

پژو 207، رنو ساندرو یا برلیانس H220 ، کدام خودروی 45 میلیونی ارزش خرید بالاتری دارد؟

هرساله در ایام دهه فجر، شرکت‌های مختلف خودروساز یا واردکننده خودرو دست به کار می‌شوند و طرح‌های فروش متنوعی را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهند. سه خودرویی که امسال هم به مناسبت دهه فجر توسط شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو به فروش می‌رسند، پژو 207، رنو ساندرو و برلیانس H220 است که هرسه در محدوده‌ی 45 میلیون تومان قیمت دارند و به همین دلیل قصد داریم آن‌ها را از لحاظ فنی و شرایط فروش بررسی کنیم تا ببینیم کدام یک ارزش خرید بالاتری دارد؟

پیش از آن که بخواهیم در مورد شرایط فروش و فنی این سه خودرو صحبت کنیم، لازم است بدانید که شرایط فروش خودروها در ایام دهه به صورت پیش فروش اعتباری هستند؛ یعنی این که قیمت در تاریخ صدور دعوتنامه تعیین می‌شود و ریسک افزایش قیمت خودرو برای متقاضیان وجود خواهد داشت. بنابراین اگر در حال برنامه‌ریزی برای خرید خودرو هستید، احتمال افزایش قیمت را نیز در نظر داشته باشید.

شرایط فروش پژو 207 آی دنده‌ای

پژو 207 آی دنده‌ای توسط ایران خودرو با پیش پرداخت 20 میلیون تومان به فروش می‌رسد و در خرداد 96 به متقاضیان تحویل داده خواهد شد. در این حالت، 20 درصد سود به پیش پرداخت شما تعلق می‌گیرد و می‌توانید امید داشته باشید که یک میلیون و 95 هزار تومان سود تسهیلات دریافت کنید. طبق بخشنامه فروش ایران خودرو، مابقی مبلغ خودرو در زمان صدور دعوتنامه از سوی خریدار پرداخت خواهد شد.

رنو ساندرو

پژو 207i

شرایط فروش رنو ساندرو دنده‌ای

ساندرو یکی از محبوب ترین خودروهای بازار ایران است. خودرویی که از ظاهر و کیفیت مناسبی بهره می‌برد و اکنون در روزهای دهه فجر نیز توسط سایپا به صورت پیش فروش دو مرحله‌ای در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد. طبق شرایط ویژه‌ای که سایپا در نظر گرفته، متقاضیان در زمان ثبت نام باید مبلغ 22 میلیون تومان بپردازند و از سود 18 درصد تا تیرماه که رقمی در حدود یک میلیون و 410 هزار تومان است بهره‌مند شوند. مابقی مبلغ خودرو نیز به صورت نقد در تاریخ صدور دعوتنامه پرداخت می‌شود. همچنین در صورتی که در طول این دوره از خرید خودرو منصرف شوید، می‌توانید سود انصراف 14 درصدی را دریافت کنید که رقم بسیاری کمی به شما می‌رود.

شرایط فروش برلیانس H220 اتوماتیک

برلیانس H220 جزو ارزان ترین خودروهای اتوماتیک بازار ایران محسوب می‌شود. شرکت پارس خودرو، شرایط مناسبی را در دهه فجر برای فروش این خودرو در نظر گرفته و شما می‌توانید با پرداخت 15 میلیون تومان و بهره‌مندی از سود مشارکت 15 درصدی آن را پیش خرید کنید و در تیرماه 96 خودروی خود را تحویل بگیرید.

همچنین پارس خودرو یک وام تا سقف 20 میلیون تومان با سود بالای 21 درصدی را برای متقاضیان ارائه داده که مشتریان باید آن را با 6 چک 4 ماهه بازپرداخت کنند.

مقایسه شرایط فروش خودروهای برلیانس، ساندرو و پژو 207i

خودرونقدیپیش فروش
نمایندگی (تومان)بازار (تومان)پیش پرداخت (تومان)سود مشارکتموعد تحویلسود پیش پرداخت (تومان)
برلیانس H220 اتوماتیک44 میلیون و 400 هزار46 میلیون15 میلیون15 درصدتیرماه802 هزار
20 میلیون15 درصدتیرماه1 میلیون و 68 هزار
رنو ساندرو دنده‌ای43 میلیون و 500 هزار45 میلیون17 میلیون15 درصدتیرماه908 هزار
22 میلیون18 درصدتیرماه1 میلیون و 410 هزار
پژو 207i دنده‌ای41 میلیون و 492 هزار46 میلیون20 میلیون20 درصدخردادماه1 میلیون و 95 هزار

مقایسه فنی رنو ساندرو، پژو 207 آی و برلیانس H220

برای خرید یک خودرو، اول از همه باید به انتظار خود از خودرو توجه داشته باشید و بعد با توجه به نیازتان، خودروی مورد نظر را انتخاب کنید؛ اما ما در این بخش قصد داریم اطلاعات فنی مهم سه خودروی برلیانس H220، رنو ساندرو و پژو 207 را در اختیار شما قرار بدهیم تا شاید به روند تصمیم‌گیری شما کمک کند.

اگر کیفیت فنی و فضای داخلی خودرو برای شما اهمیت بسیاری دارد، رنو ساندرو می‌تواند بهترین انتخاب باشد. طبق گزارش سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران، ساندرو با دریافت 4 ستاره کیفی، یکی از باکیفیت ترین خودروهای بازار ایران به شمار می‌رود. کیفیت ساخت مناسب، شتاب اولیه بالا و مصرف سوخت بهینه باعث شده تا رنو ساندرو به خودرویی محبوب نزد مشتریان تبدیل شود.

رنو ساندرو

رنو ساندرو

پژو 207 نیز در برخی از ویژگی‌ها نسبت به رقیبان خود برتری دارد. کیفیت ساخت قطعات داخلی خودرو و سیستم‌های ایمنی مانند سیستم انتقال بنزین در زمان تصادف، سیستم ترمز کمکی EBA و فعال شدن فلاشرها هنگام ترمزگیری شدید از جمله نقاط قوت پژو 207 به شمار می‌روند.

خوشبختانه با توجه به شباهت فنی پژو 207 با پژو 206 و رنو ساندرو با ال 90، قطعات یدکی این دو خودرو به وفور در بازار پیدا می‌شود و از این بابت جای هیچ گونه نگرانی نیست؛ اما قطعات پژو 207 از رنو ساندرو ارزان‌تر است و گزینه‌ی مناسبی از این نظر محسوب می‌شود.

اتوماتیک بودن برلیانس اچ 220 هم بزرگترین وجه تمایز آن با رقباست. علاوه بر گیربکس اتوماتیک، فرمان برقی و بسیار نرم و بخش جذب ضربات، از مهم‌ترین نقاط مثبت این محصول پارس خودرو است که باعث دوچندان شدن لذت رانندگی با آن می‌شود.

رنو ساندرو

برلیانس H220

به این ترتیب، هر سه خودرو در محدوده قیمت 45 میلیون تومان از نقاط مثبتی برخوردارند و شرکت‌های ایران خودرو، سایپا و پارس خودرو نیز شرایط ویژه‌ای را برای فروش این محصولات در ایام دهه فجر 1395 در اختیار مشتریان قرار داده است؛ اما همان‌طور که گفته شد، مهم‌ترین مسئله در خرید یک خودرو، نیاز مشتری است و شما باید با توجه به ویژگی‌هایی که برای شما اهمیت دارد، اتومبیل مورد نیاز خود را خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. خاک توسرما.به کجارسوندیم.سوارمون شدن،مستقیم.

  2. تیم گجت نیوزهم انگارنه انگار کسی ازش سوال می پرسه

  3. با سلام ام وی ام از همشون بهتره البته تو این رنج قیمت

  4. سلام.یه سوال دارم مگان2017وارد بازارایران نشده هنوز؟؟